Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

The key to my heart <3

Av Erika Goldkuhl - 13 januari 2012 21:19

Hade börjat skriva ett inlägg tidigare men datorn startade om sig pga att den tyckte att den skulle uppdatera sig lite, man tackar tänkte jag då så är bara för mig att börja om.


Kände i alla fall att de var  dags för ett nytt inlägg nu i alla fall då jag inte skrivit sen i tisdags, veckorna bara springer iväg kan jag säga. Förstår inte var tiden tar vägen, den bara springer ifrån mig! Men haft en bra vecka på jobbet i alla fall bara att hoppas att de håller i sig, då man nu även sa jobba på söndag lite extra klirr i kassan helt enkelt. De är alltid välkommet!;)


Fick mitt the sims medeltiden nu  tisdags hehe så man kan ju säga att jag har ju suttit med bara liiiiite. ;) T.ex i onsdags tittade jag till på klockan och ser att oj, måste åka till jobbet! Skulle bara prova spelet lite, jovisst va... samma sak igår medans jag tvättade och efter klockan bara sprang iväg. Men kommit i tid till jobbet i alla fall de är de viktigaste! Så länge jag inte kommer sent så är de lugnt men ändå lite hemskt. Borde dock vetat att de skulle bli ungefär så då jag var likadan när jag spelade the sim 2 förut hehe men men det här var nästan roligare! :)


Träffade min fina kusn vitamin Elin lite grann idag i alla fall efter jobbet innan jag skulle skjutsa henne till tåget som gick 18.56 Men hann ses lite i alla fall och även träffa farmor lite också! :) Saknat min kusse! Men nu måste vi ses snart igen! Även om de inte verkar bli något innan du åker bort  ett halvår men då ska jag allt komma till dig när du kommer hem istället, bara så du vet! ;) Om jag nu inte väljer att ta ledigt någon dag mitt i veckan och åka upp till henne vi får se! :) Alltid lika kul att träffa dig! :D <3


Men men nu ska jag spela lite tror ja den nörd som jag är! (A)


PussPuss <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards