Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Erika Goldkuhl - 1 mars 2012 11:42




I'm feeling great
I'm feeling awesome
And I can't wait
Gotta get movin'
Shake the stress away
Something is on the edge tonight

It's like a force
Pullin' me in
it's getting stronger from within
Taking me higher
We're comin' alive
Tonight we'll be lighting up the sky

I'm feelin' great
I'm feeling awesome
let me explain
You are the reason I breathe
You're
AMAZING
AMAZING
You're
A A A A-MAZING

I'm feelin' great
Right here beside you
that's where I will stay
You are the reason I breathe
You're
AMAZING
AMAZING
You're
A A A A-MAZING / thats what you are

Up to the sky
Cut trough the clouds and dive
back into the night.
Don't be afraid, you just follow the light.
There is no stopin' us tonight

It's like a force
Pullin' me in
it's getting stronger from within
Taking me higher
We're comin' alive
Tonight we'll be lighting up the sky

I'm feelin' great
I'm feeling awesome
let me explain
You are the reason I breathe
You're
AMAZING
AMAZING
You're
A A A A-MAZING

Ooooh
Ooooh
You're
AMAZING
AMAZING
You're
A A A A-MAZING

Ooooh
Ooooh
You're
AMAZING
AMAZING
You're
A A A A-MAZING

I'm feelin' great
I'm feeling awesome
let me explain
You are the reason I breathe
You're
AMAZING
AMAZING
You're
A A A A-MAZING <3

Av Erika Goldkuhl - 1 mars 2012 11:33

Varit duktig och premiär sprungit i spåret i dag 5 km men kan säga att jag rekommenderar att man väntar ett tag till för 2-3 km av 5 är bara en massa is så lekte mest skogsmulle tyckte jag. Men men de km man sprang gick bra i alla fall men imorgon kör vi en runda runt björkhaga m.m istället så får skogen vänta några veckor till.


Måste säga att jag kände mig otroligt vuxen igår när jag fixad el och hemförsäkring haha, får ju eget nu redan den 15:e Mars skulle egentligen flytta in 1:a april men får nu flytta in redan i mitten på mars känns riktigt bra faktiskt. Så då får jag min 2:a som jag så gärna ville ha inte den 2:an jag ville ha tidigare och fortfarande vill ha men en annan 2:a som är riktigt bra och välplanerad Love it! Ska bara fixa bredband också. :)


De enda som känns jobbigt med de är att inte vakna upp eller somna brevid min älskling. Men kommer fortfarande vara hos varandra ibland men fortfarande inte samma sak, när man är van att vara tillsammans jämnt när man är hemma dvs. Men samtidigt ska de bli skönt att också ha något eget och lärorrikt om inte annat.


Men nu ska jag äta upp min gröt och en duscha och fixa mig lite inför jobbet. :)



PussPuss<3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards