Alla inlägg den 19 mars 2012

<3

Av Erika Goldkuhl - 19 mars 2012 10:01




I seem to forget how
Easy I fall out
I'm not yours and you're not mine
I can't afford to
I have to avoid you
But you come to me at night

It's not my fault
That I want to have it all

With you
Again
You
'Cause we're the same

I don't recommend it
It could be a bad habit
But somehow you make me feel
Just like I know you
Better than you do
That's the trick you play on me

Oh, you taste so sweet
I can't wait to meet

With you
Again
You
'Cause we're the same

Help me down
Save my pride
See me now
I wanna be, I wanna be

With you
Again
You
'Cause we're the same

You
It's such a same
You
With you, with you, I wanna be
With you
Again
You
'Cause we're the same <3

Av Erika Goldkuhl - 19 mars 2012 09:50

Första natten var väldigt orolig, legat och vridit och vänt på mig vaknat kanske 5 miljoner ggr känns de som under natten men blir nog bättre om ett par dagar, blir inte bättre av att sängen är mjukare än vad jag är van vid men men. Handlar om att vänja sig antar jag. Men måste säga att de kändes otroligt tomt och för tyst utan Fredde brevid mig i sängen :/


Men nu ska de ätas frukost och fixa mig lite inför jobbet.


PussPuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards