Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Erika Goldkuhl - 20 mars 2012 23:34

Åkte förbi mamma och pappa en stund nu efter jobbet för att slippa vara själv allt för länge innan man skulle sova. Alltid lika trevligt och välkomnande att komma dit. :) Ska sova där på fredag till lördag då vi ska åka till mariestad eftersom eve tävlar på lördag och mamma litar inte på att jag är färdig annars när vi ska åka om inte jag sovr där hahah men de blir mys mys :) Tjej kväll då pappa åker till Prag på torsdag eller om de va fredag. xD


Imorgon kommer mitt skåp! Någon gång mellan 9-15 bara hoppas de kommer innan halv 1 annars är jag körd! :o


Men ska försöka sova nu :)


PussPuss <3

Av Erika Goldkuhl - 20 mars 2012 10:36



Boy you put me on the spot I don't know what to say
But I'm trying anyway
Like my hearts gonna drop
My mind drifts away and I can't control the pains

Words are spinning in my head
Don't know why I'm holding back
I should just tell you how I'm feeling yeah heh

But I don't wanna act a fool
Don't wanna look confused
If I let you know about the way I feel
Don't know what you gonna do
So I keep it locked inside
And imagine you were mine
And I'm feeling you so close but yet so far
You hold the key to my heart

The more I brush it off
Tell myself it's nothing at all
Deeper I fall
And I imagine everyday
A thousand different ways
How you respond to what I say

Am I getting lost in my dreams?
Are you unreachable to me?
Cause these butterflies just won't go away

I don't wanna act a fool
Don't wanna look confused
If I let you know about the way I feel
Don't know what you gonna do
So I keep it locked inside
And imagine you were mine
And I'm feeling you so close but yet so far
You hold the key to my heart

But if I never tell you then you'll never know
And the secret is get-ting heavy to hold
This is more than just a crush
So I may stut-ter when I speak
And my knees may get a little weak
But I've got nothing to lose and only you to gain
Tell me do you feel the same

But I don't wanna act a fool
Don't wanna look confused
If I let you know about the way I feel
Don't know what you gonna do
So I keep it locked inside
And imagine you were mine
And I'm feeling you so close but yet so far
You hold the key to my heart <3

Av Erika Goldkuhl - 20 mars 2012 09:48

Sovit lite bättre inatt men fortfarande inte bra, mådde asilla när jag la mig igår och samma nu :/ Får hoppas att de lugnar sig :/ För nu vill jag inte ens röra mig ur sängen...


Gick hyffsat på jobbet igår i alla fall mycket bättre än på länge kan man ju säga, så de är på rätt väg. Idag var tanken att jag skulle ta en kaffe hos Lena innan jobbet men vi får se hur jag mår sen hoppas på att må bättre för nu vill jag bara spy...


Men ska väl försöka ta mig upp ur sängen och imorgon kommer mitt Liatorp vitrinskåp Jippi!! :D Då kan äntligen mina Chateau glas komma in i lägenheten också :D Just nu ligger de hos mamma och pappa i ett skåp haha.


Behöver köpa en liten byrå vid löning och framförallt ett draperi till badkaret! Igår blev de vatten lite överallt handlar om att vänja sig antar ja, jag är ju van vid dusch aldrig haft badkar knappt haha.Men men hoppas på bättre tur nästa gång haha men draperiet kommer vid löning på fredag!Och så ska de köpas gardiner också.




 

så här såg man ut inför jobbet igår ;)


PussPuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards