Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Erika Goldkuhl - 28 mars 2012 11:14

Hej varit dålig på att blogga igen jag vet, men har haft fullt upp och knappt varit hemma mer än snabbis sen i fredags då jag sov hos mamma i helgen eftersom att Eve skule tävla och hon blev 8:a av 16 åkare totalt med en poäng på 20,01 så de var även personbästa! Riktigt stolt var jag över min lillasyster! :D


Sen i söndags åkte jag hem till älsklingen och umgicks med honom och blev kvar där över natten, och i tisdags när jag precis kommit innanför dörren får jag sms om att har tråkigt vilket jag vet att även jag skulle ha och sitta uppe för länge som vanligt så åkte dit och blev kvar även då och igår så överraskade jag honom med mat när han kom hem! :) Så blev också kvar där igår men idag ska Sandra och jag på bio efter jobbet på Hunger Games! Längtar! :D


Sen ska Sandra bo hos mig till på fredag så blir alla glada och nöjda! Hon slipper pendla mellan Örebro och Garphyttan och jag slipper vara ensam och ha tråkigt! :D Men ikväll blir de bio som sagt och imorgon var de prat om att åka till marieberg ;) Så blir riktigt bra! :)


Och är supernöjd över att ha fått umgåtts med min pojke i några dagar nu också! :)

Jag älskar dig Fredde <3


Men nu ska jag se något bra serie avsnitt för att sen fixa iordning de sista inför jobbet. :)


PussPuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards