Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

bra låt

Av Erika Goldkuhl - 31 mars 2012 18:33







As I'm staring through this fire
It's too late to make you mine
So far from where we started
So far from what we wanted
And as both our worlds fall down
We have lost and we have found
So far from where we started
So far from what we wanted

I've made mistakes, that I can't erase
I've made mistakes

[Chorus:]
If I had more money honey
Would you love me, love me, love me
If I wasn't just somebody like me, like me
If I had more money honey
Would you love me, love me, love me
If I wasn't just somebody like me, like me
I've made mistakes that I can't erase, I've made mistakes

Oh I should have seen the signs
Now we're falling back in time
So far from where we started
So far from what we wanted
And I'm trying to right this wrong
So I need you to be strong
So far from where we started
So far from what we wanted

I've made mistakes, that I can't erase
I've made mistakes

[Chorus]

Ya ya yo, ya ya yo
I know you know
So let it go
ya ya yo, ya ya yo
I know you know,
Ive made mistakes
that I can't erase
Ive made mistakes

[Chorus]

Ya ya yo, ya ya yo
I know you know
So let it go
ya ya yo, ya ya yo
I know you know <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards