Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Erika Goldkuhl - 9 maj 2012 12:35

Hade skrivit ett nlägg om valborg men de försvann tydligen :/ Firade valborg hos freddes pappa och rebecca i alla fall, trevligt som vanligt även om fredde å bengt jobbade hela kvällen men ja och rebecca hade trevligt då i alla fall. alltid något :) 1a maj fortsatte de jobba på medans jag och rebecca städade i huset då hennes släkt skulle komma och sen åkte vi till blomsterlandet och köpte lite fina blommor. :) 


Blev kubbspelande innan grillade köttet var färdigt, vann för engångs skulle båda ggrna :) först med david och anna och sen med stefan mot rebecca och david haha. David tyckte jag kunde varit lika bra när han och jag var i samma lag men men ;) skoj var de i alla fall och fick gosa med mitt favorit kisse lilleman även om han inte är så liten längre :o alltid min sötnos  ändå ;) <3


I fredags var jag med matildha blev lite mys på IVY och i lördags lekte jag med bea:)) träffade även chatrine, adrian och lara då senare på kvällen innan bea och jag sen drog ut på frimis egentligen skulle alla ut men de andra tappade suget när vi gick hem för att byta om då vi inte visste att vi skulle ut :o men men får fråga lite bättre nästa gång så jag är förberedd xD <3


Måndag åkte jag hem till älskling efter jobbet och även igår då jag köpte med dafgårds lasagne då vi båda var hungriga ;) mummms :) <3


Nu ska ja åka till jobbet får se vad som händer ikväll! :) Har bestllt hem lite provpaket nu också som jag hoppasska fungera bra berättar mer om de senare ;)


PussPuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards