Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Erika Goldkuhl - 24 juni 2012 11:00

Idag firar vi 3 år jag och min finaste underbara pojkvän! Sjuk känsla förstår inte var tiden tog vägen men fort har de gått. Inte alltid varit lätt men vi har tagit oss igenom de tillsammans! :) <3

Är så otroligt lycklig att jag har dig och att jag fått just dig som min pojkvän. <3

Du betyder så otroligt mycket för mig skulle inte stå där jag står idag utan dig och inte heller vara den tjej jag är idag utan dig. Du har fått mig att växa dessa år något enormt tror merpå mig själv idag än vad jag gjorde förr, mycket tack vare dig älskling! 


Du lyser upp min vardag och gör mig lycklig,

du är den som får de mörkaste rum att se ljust ut,

du är den som ger mig hopp,

du finns i mina tankar dag ut och dag in,

du är den första jag tänker på när jag vaknar..,

och de sista jag tänker på innan jag somnar.<3


Dagar jag spenderar utan dig saknar jag dig något enormt,

ett minsta litet sms från dig lockar fram ett leende på mina läppar,

du är min luft, min värld, den som får mig att gå upp på morgonen,

och jag ger dig allt du vill ha,mitt hjärta har du fått helt och fullt.<3


Varje gång vi säger hejdå lämnar jag en del av mig med dig,

de är när jag är med dig som jag är fullkomligt hel .<3


Jag Älskar Dig Fredric Carlsson <3

-Du är de bästa jag har <3 -

 

 

 

Lägg din hand på min kind och visa mig vägen.
Kommer du ihåg den?
Det känns så skönt och komma hem.
För när du ser mig, blir du lycklig
Om du känner dig ensam, öppna dig då.
Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå.
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.
Vart jag än går, vart du än går.
du vilar här på mitt bröst.
För mig är du livet, men jag tar dig för givet.
Förlåt jag kan vara dum.
När du i stillheten tätnar.
Men jag hör dig.
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går
Spela vår låt nu, ta mig med storm.
Kan vi inte dansa som förr, hela natten lång
Bli nu ett med mig darling.
Jag vet att vi kan.
Men sen vill jag hålla din hand.
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går. <3

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Jag Älskar Dig Fredric Carlsson och hoppas på många fler fina bra år med dig <3

- Vad vore jag utan dina andetag.. <3. -

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards