Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Erika Goldkuhl - 5 oktober 2012 10:05

Träning träning träning! I just love it! :D Idag blir de ett kvällspass med Karin efter jobbet skönt att prova något nytt inte bara morgon pass ;)


Min mamma var så söt i telefonen igår haha hon frågade om jag fortfarande åt mat?!? haha hon kan fråga vem som helst, ja jag äter fortfarande bara lite mer hälsosamt! :) Och mår otroligt mycket bättre! :) Att skippa lite kolhydratet kan göra en sådan stor skillnad är sjukt! I och för sig äter ja otroligt mycket sallad nu så då ska man väl må bra antar ja! :)


Nu frukost dax och packa träningsväskan! :) Sen lite senare off to work! :) Ja och självklart fixa en matlåda om jag orkar haha annars får de väl bli en tonfisksallad från lek och bus! Men de kan jag lika gärna fixa själv. :)


PussPuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards