Alla inlägg den 18 november 2012

Av Erika Goldkuhl - 18 november 2012 22:37

Förlåt för att jag varit borta nu ett tag igen varit fullt upp med träningen å jobb och allt annat som pågår i livet!

Fort går de och tiden bara försvinner under mig känns som att någon tryck på fast forward knappen går lite för fort om jag har något att säga till om ;o

Ja om mindre än 2 veckor är de födelsedag för lilla mig kommer kännas konstigt i år när ingen kommer fira mig på min egen dag men är väl en vanesak antar jag. Hoppas man vänjer sig fort vid sånt eller kanske att man slipper vänja sig vid sånt vore väl ännu bättre.

Börjat hålla på med sången lite mer igen, känns bra :) skulle vilja börja gå hos en sångpedagog så jag få ordning på rösten å fräscha upp minnet lite med uppvärmningsövningar och att ta i från magen igen så man orkar å klarar mer. Så jag kan börja lita på min röst lite mer igen :) de kan alltid bli bättre! :) skulle vara så otroligt kul om jag kunde satsa på sången men de får förbli en dröm ett tag till tror ja :)

Fick veta i fredags att jag är glutenintolerant ååh va roligt tänkte jag. Men samtidigt skönt att veta varför jag mått som jag mått med alla magsmärtor och illamående m.m i alla dessa år och äntligen kunna göra något åt de! Så jag kan må bra och leva ett normalt liv! :)

Men nu tänkte jag prova att sova så jag kommer upp till gymmet imorn :)

Pusspuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards