Alla inlägg den 1 december 2012

Av Erika Goldkuhl - 1 december 2012 03:57

Bra! men händelserik kväll med min bella! Från att först sitta hemma å tveka på om vi skulle dra ut eller inte för att sen efter kö till strömpis hamna på Nivå!

Vad hände INTE på nivå är väl lättare att säga :s lyckades tappa kort å körkort på dansgolvet + brickan till jackan! Fick tillbaka körkortet å bankkortet för de hade någon hittat och lämnat i baren så de är allt tur man har kontakter i baren som känner en så jag fick tillbaks de!

Men jackbrickan var fortfarande försvunnen! Ringer pappa som varit snäll å skulle ställa upp å hämta å ber honom åka hem eftersom jag måste vänta till sista jackan för att få ut min. Bella gör samtidigt ett försök att få ut den ändå och de visar sig att någon annan hämtat ut den.. Där mina nycklar hem också är!?! Men bella som hade ögonen öppna hör en kille utanför säga att han fått fel jacka..MIN jacka! Oooom jag andades ut sen! De värsta är att ja inte druckit något heller å då händer allt! Blev bjuden på en drink sen i alla fall ;) hihi snäll är du :)

Sjuuuuk kväll xD kommit fram till att jag är otroligt klantig i allafall även i nykternt tillstånd xD

Kom till sist hem i alla fall nu ska de bli skönt å sova så jag kommer upp till jobbet imorn å sen ska jag firas! :) blir nog en bra dag imorn också hoppas jag! :)

Pusspuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards