Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Erika Goldkuhl - 22 februari 2013 19:29

Idag är de en vecka sen du somnade in :/ jag minns fortfarande hur jag kom in i rummet på sjukhuset å Ingrid sa att nu är Erika här och hur du i de ögonblicket valde att ta ditt sista andetag... du väntade in mig i de sista då jag sagt att jag skulle komma tillbaka på eftermiddagen igen. De var så otroligt fint av dig.. ända in i de sista var du en kämpe finaste älskade farmor<3

Jag antar att farfar nu ville ha tillbaka dig så ni äntligen skulle få vara tillsammans igen efter 5 år isär.
<3

Ni båda betyder så otroligt mycket för mig kommer alltid ligga lite extra nära hjärtat. Alltid ansett er som lite extra föräldrar till mig ni fanns alltid där alla somrar i Falkenberg med er.. de är dessa underbara minnen jag kommer bära med mig resten av mitt liv och berätta för mina barn syskonbarn ich barnbarn och eran otroligt fina kärlekshistoria. Alltid sett upp till er två alltid stått er nära.
Jag saknar er så de gör ont :'( men nu är ni äntligen tillsammans igen, kan se er framför mig.. lyckliga.. hela igen .. och hur ni mår otroligt mycket bättre att ha varandra igen. kan tänka mig glädjetårarna när ni möttes igen efter 5 år ifrån varandra. Jag hade velat se de ögonblicket :)

Jag älskar er av hela mitt hjärta och hoppas vi ses igen. <3 <3

Farmor 1930-02-28 - 2013-02-15 <3
Farfar 1928-03-25 - 2008-02-06 <3


Skrev ihop detta mitt i alla tårar för en vecka sen <3:

Älskade fina underbara farmor,
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta å leva vidare där tillsammans med alla våra minnen. Du och farfar har nu fått förenas igen på något bättre ställe.

Jag har varit rädd för den här dagen enda sedan farfar somnade in för 5 år sen, dagen då även du skulle försvinna ifrån oss. Ni 2 fanns alltid där, alltid välkomnande, alla somrar i Falkenberg i stugan med er, ni har alltid stått mig nära och alltid stöttat mig, helt enkelt alltid funnits här för mig. <3

Älskade underbara farmor du har alltid funnits där för mig, alltid stöttat mig och lärt mig så otroligt mycket genom alla år.

Du och farfar kommer föralltid finnas i mitt hjärta tillsammans med alla våra minnen. <3

<3 farmor <3 :'(

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards