Alla inlägg den 15 april 2013

<3

Av Erika Goldkuhl - 15 april 2013 19:29

 

 

 

 

Puttin’ my defences up
‘Cause I don’t wanna fall in love
If I ever did that
I think I’d have a heart attack

Never put my love out on the line
Never said yes to the right guy
Never had trouble getting what I want
But when it comes to you, I’m never good enough
When I don’t care
I can play ‘em like a Ken doll
Won’t wash my hair
Then make 'em bounce like a basketball

But you make me wanna act like a girl
Paint my nails and wear high heels
Yea you, make me so nervous
That I just can’t hold your hand

You make me glow, but I cover up
Won’t let it show, so I’m
Puttin’ my defences up
Cause I don’t wanna fall in love
If I ever did that
I think I’d have a heart attack (x3)

Never break a sweat for the other guys
When you come around, I get paralyzed
And everytime I try to be myself
It comes out wrong like a cry for help
It’s just not fair
Pain’s more trouble than love is worth
I gasp for air
It feels so good, but you know it hurts

But you make me wanna act like a girl
Paint my nails and wear perfume
For you, make me so nervous
That I just can’t hold your hand

You make me glow, but I cover up
Won’t let it show, so I’m
Puttin’ my defences up
Cause I don’t wanna fall in love
If I ever did that
I think I’d have a heart attack (x3)

The feelings got lost in my lungs
They’re burning, I’d rather be numb
And there’s no one else to blame
So scared I take off and I run
I’m flying too close to the sun
And I burst into flames

You make me glow, but I cover up
Won’t let it show, so I’m
Puttin’ my defences up
‘Cause I don’t wanna fall in love
If I ever did that
I think I'd have a heart attack (x2)
I think I'd have a heart attack
I think I'd have a heart attack (x2)

 

 

Av Erika Goldkuhl - 15 april 2013 15:49

Idag är de 2 månader sen du gick bort min älskade farmor, och jag låter mig själv vara ledsen och sörja dig men samtidigt gläds jag åt att jag fick ha dig i mitt liv så länge som jag fick. Du var min förebild och fanns alltid där för mig, varje morgon när jag vaknar hoppas jag att allt var en dröm att du fortfarande finns kvar här hos oss, att jag kan komma och träffa dig få en kram och bara prata och spela kort. Jag saknar dig så otroligt mycker min älskade farmor du betydde/betyder så otroligt mycket för mig. 


Vissa dagar vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till med alla känslor, som idag t.ex jag väljer då helt enkelt bara att låta tårarna falla och vara ledsen att sörja dig men samtidigt glädjas åt att du funnits i mitt liv, glädjas åt allt du lärde mig, chansen att bli uppfostrad av en så underbar kvinna.


Jag saknar dig så otroligt mycket farmor, tänker på dig varje dag och vill inget annat än att ha dig här, men du får äntligen vara med farfar nu igen, och jag hoppas att ni har de bra tillsammans och att ni väntar på mig när de är min tur att åteförenas med er. Alltid ansett er lite som extra föräldrar, alltid tytt mig lite extra till er. Ni båda betydde/betyder så otroligt för mig. 


Jag saknar och älskar er av hela mitt hjärta, mina änglar <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards