Alla inlägg under april 2013

Av Erika Goldkuhl - 8 april 2013 11:04

Folk får tro vad de vill om varför jag valt att stänga av de mesta med Örebro, jag kände och känner att de här var min chans att kunna hitta tillbaks till mig själv eller åtminstonde till någon jag vill vara som jag kan stå upp för och säga att det här är jag. Jag har som sagt stängt av de mesta av mitt liv i Örebro för jag orkar inte hålla fast vid de och allt jag kände där, senaste halvåret i Örebro har varit en berg och dalbana. Hänt otroligt mycket saker folk som vände ryggen till, bortgångar m.m och de här är min nystart då jag kan glömma allt de som hänt och faktiskt kunna gå vidare.


För första gången i mitt liv känner jag att jag mår otroligt bra själv utan att behöva någon vid min sida. Vet inte om jag har någon som jag kan ty mig till på de sättet jag hade tidigare men just nu känns de bra ändå. Jag jobbar just nu på mig själv på heltid och med de att hitta mig själv. Mår otroligt bra här i alla fall även om jag inte känner några fler än dem som jag jobbar med men hoppas väl på ändring på de men just nu känner jag inte att de är något jag behöver då jag behöver lägga tiden på mig själv istället.


Örebro känns numera så långt borta ett ställe som de finns minnen i men för långt bort för att röra,

och just nu är de så jag vill ha de, tänker inte åka dit allt för ofta då jag hellre stannar här där jag mår bra.

De läskiga är att så fort jag är i Örebro känns de som att jag aldrig åkte.. och de skrämmer mig,

samma sak när jag kommer tillbaka till Stockholm känns de som att jag aldrig var i Örebro utan att de bara är något jag drömt om.


Här har jag jobbet jag drömt om, bra arbetskollegor, och chansen att finna mig själv. Vänner utanför jobbet får komma när de kommer.


Fixade nytt extra jobb igår på ett event företag i alla fall så de känns bra! Betyder mer kontakter å större chans till fler jobb.


Med detta vill jag även säga som sagt att jag har inte vänt någon ryggen jag har bara valt mig själv för första gången i mitt liv, och helt ärligt så behövde jag de.

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards