Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Erika Goldkuhl - 15 juni 2013 01:18

Imorgon(idag) blir de jobb fest med arbetskamraterna! Ser fram emot de otroligt mycket!

Och ni som vet att jag inte är den bästa på att äta så har jag faktiskt varit duktig idag! Ska försöka bättra mig I promise! :)


Har även kommit fram till varför de är så mycket svårare att hitta någon vettig kille idag, nuförtiden har man så mycket högre krav än när man var yngre. För att man ska tycka att det ska vara värt att gå in i något nu så ska de kännas så rätt att de är den du vill leva ditt liv med. Den du ska dela din framtid med helt enkelt, och ni förstår då hur kraven helt plötsligt blir högre än om du bara tagit en chansning för att du tycker killen är gullig. Nu vill man inte satsa om de inte känns helt 100 rätt för som sagt nu letar man efter sin livspartner. De får ta tid helt enkelt! :) Inser nu att min förklaring låter otroligt konstig men hoppas ni ändå förstår haha! Börjar bli lite för trött antar jag haha nu är de sängen som kallar!


Natti natti! :)


Puss&Kram




Dagens klädsel! De är riktigt nice när man kan få kläder av vännerna när ens egna inte passar! ;)


 
  

  

Av Erika Goldkuhl - 15 juni 2013 00:44

Idag är de 4 månader sen du lämnade oss idag farmor.

Känns som att de var igår du somnade in framför mina ögon, min älskade finaste farmor..

hur skulle jag ha klarat mig utan dig! Du lärde mig så otroligt mycket, du och farfar var extra föräldrarna,

fanns alltid där för mig fyllda med kärlek.


Är så otroligt tacksam över att jag fick ha er i mitt liv så länge som jag ändå fick,

ni var änglarna jag fick låna för en stund. Du var en så otroligt fin, vacker och bra person farmor,

jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag tänker på dig varje dag vissa dagar mer än andra du var min stöttepelare, vi stod alltid varandra så nära. Om de inte varit för dig vem vet om jag någonsin hade lärt mig simma t.ex....är så lycklig och glad att jag fick ha dig som min farmor en förebild någon att se upp till.


<3



You're gone, gone, gone away,
I watched you disappear.
All that's left is a ghost of you.
Now we're torn, torn, torn apart,
there's nothing we can do,
Just let me go, we'll meet again soon. <3





 

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards