Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Erika Goldkuhl - 16 juli 2013 02:50

Är inte sådär superduktig på att skriva inlägg numera men ska bättra mig! Haft en helt underbar helg här i Örebro med saknade fina vänner!

Blev festande både fredag och lördag men de var de värt. Inte haft så kul på länge! :D Var så otroligt trevligt att få träffa gymnasie klassen efter 3 år se hur alla förändrats och få veta vad de gör idag. Ser redan fram emot nästa träff! :)

Var dock sjukt bakis igår, har nog aldrig varit så bakis i hela mitt liv! Var fortfarande konstig idag haha :) Låg framför gossipgirl med pizza & cola till runt 6 tiden då Karin tyckte jag kunde komma och vara bakis hos henne istället. Resulterade i nyfärgat hår, prat, sushi & allmänt mys helt enkelt!
Älskar färgen i håret btw!

Idag hann jag med både att träffa Josie och fika med Emil men också få lite alone time med gossipgirl en bra dag helt enkelt! :)

Lägger även upp en bild på dagens outfit.

Livet leker, och jag tar var dag som den kommer. Jag gör det jag vill och känner för, vill inte behöva ångra mig senare att jag missade att leva mitt liv fullt ut!

Natti natti

Puss & Kram

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards