Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Erika Goldkuhl - 2 oktober 2013 19:02

Alltså herregud! Vet inte vad jag ska säga men har varit en helt sjukt bra, fullspäckad och lärorik dag!

Planerna för framtiden smids för fullt! :D


Och om inte de var nog hittade jag ett sjuuukt mysigt, litet, intimt café  på Östermalm idag som jag definitivt tänker ta mig till fler ggr! Ville helt ärligt knappt gå därifrån!! :o


Nu blir de lite game of thrones innan jag får sova haha. Imorgon fortsätter planeringen!! :)


Puss & Kram



"Hädanefter ska jag vara bra
Ska jag vara bra för dig
Hädanefter (hädanefter)
Hädanefter tänker jag efter
Jag ska vara bra för dig
Ska vara bra för dig" <3

Av Erika Goldkuhl - 2 oktober 2013 07:47

Är väl medveten om att jag varit dålig på att uppdatera här i bloggen igen. Haft lite fullt upp + att vårt internet strular av och till. Vi kan säga som så här.. ena veckan fungerar de för att sen veckan därpå ligga nere igen.. och nu har de hållt på så ett tag. Man blir ganska less till sist måste jag säga. Framförallt när dem inte vet vad som är felet?


Har äntligen börjat få dygnet åt rätt håll igen! Inte tack vare mig själv enbart kanske men somnar i tid och kommer upp på morgonen de är de där med rutiner alltså.

Mår så otroligt bra! Trivs med vänner, friskis, familj, ja allt är bra och nu har äntligen min fina karin flyttat hit till Sthlm!! :D


Denna vecka är fullspäckad med saker, men längtar framförallt till helgen! Då bär de av till oslo med familjen och en del av släkten för att se kusinvitamin som är showartist på Wallmans i Oslo. Ska bli så otroligt roligt att se henne "in action" och att få träffa min älskade faster från norr!! <3


Ska väl börja ta tag i allt som ska göras idag nu, måste bara säga att förhoppningarna för Veronica Maggios nya platta växer mer för varje dag! :)


Du gör mig lycklig! <3

 


Puss & Kram <3


Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards