Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Erika Goldkuhl - 11 oktober 2013 23:33

Har nu avslutat min första vecka på mitt nya jobb!

De är otroligt intressant, lärorikt och roligt! Och ingen dag är den andra lik. :)

Har supertrevliga och bra arbetskamrater, bra arbetstider, jag trivs helt enkelt! :)

Är dock lite smånervös över att åka ut på jobben själv haha men de blir nog bra.


Veckan har sprungit ifrån mig kan jag säga, ena studen var det måndag sen var det fredag..

Har saknat att jobba alltså! Känns så otroligt skönt att äntligen få en riktig inkomst igen, få in lite rutiner i vardagen igen helt enkelt. Jobbar nu 07.30-16.30 vilket känns superbra! 


På tal om något helt annat så åker jag till Västerås till min älskade Julia nästa helg!! Längtar redan!!

Saknar ju min jullebullemjaau!

Saknar även dig.. men bara hoppas att vi kan ses snart. (:


Nu ligger fokus på jobbet och att komma in i allt helt enkelt. Men också träningen som jag och Karin äntligen ska komma igång med igen och vara sådär duktiga som bara vi två kan vara! Passet gick superbra i onsdags kan jag berätta i alla fall. Har en sjuuuk träningsvärk... haha! Har mest bara sprungit senaste tiden och inte lagt så mycket tid på styrkan men de ska det bli ändring på nu igen. :)


Nu ska jag sova!

Natti natti :)


ps. Bjuder på en bild på mig och Julia från Paris!  Love u hunny! <3




 








Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards