Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Erika Goldkuhl - 13 oktober 2013 00:08

Blev städning och tvätta som stod på schemat idag då jag inte får träna på några dagar!

Min plan för helgen såg ut som så att jag skulle halvt bo på gymmet hela helgen men men blir inte alltid som planerat. Har i och för sig fortfarande träningsvärk sen senaste passet men ändå. Enda sättet att bota träningsvärk på är att träna ännu mer!


Just nu sitter jag och skypar med mina saknade grabbar i Örebro! Dem har fått för sig att jag ska börja spela CS haha jag väljer att inget säga eller kommentera på detta.

Hade hoppats på att Thilda skulle komma i helgen men så blev de inte men får bli en annan helg helt enkelt. :)


Morgondagen är än så länge oplanerad, måste åka och handla lite mat men utöver de blir de väl att göra som farbror doktorn sa och ta de lugnt haha. :)

Men nästa helg bär det i alla fall av till Västerås till min fina Julia! :) <3


Nu ska jag fortsätta snacka med boysen sen blir de sova :)



Puss & Kram

Saknar dig

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards