Alla inlägg under april 2012

Av Erika Goldkuhl - 28 april 2012 00:23

Inte skrivit på ett par dagar igen varit helt slut när jag kommer hem från jobbet, så inte haft ork att skriva. Men hade supermysig kväll  och förmiddag hos älsklingen onsdag till torsdag med mat och mysfrukost. :) <3


Vi firade även 2 år och 10 månader i tisdags men sågs först i onsdags :) mys mys :) Jag älskar dig <3


Idag kom Johanna hitpå kvällen och kurerade lite med mig, :) vad hadejag gjort utan dig :) <3


Hoppades på att få träffa älsklingen idag men blev visst lite sent när ha var med Adde så hoppas på någon dag i helgen iaf :) <3


Imorgon ska jag träffa Chatrine lite grann :) Alltid lika trevligt! :) <3


PussPuss <3

Av Erika Goldkuhl - 23 april 2012 00:37

mår inge vidare idag, mått illa sen kvällsmaten hos mamma och pappa sen har de hållt i sig men nu blev de för mycket så slutade inte så bra kan jag väl säga... och på något konstigt vis mår jag sämre nu efteråt :/  Försökt kämpa emot detta en period nu då jag märkte att de blev en dålig vana skyllde på illamåendet och medecinerna för magen de hjälpte nog till men de var jag själv som gjorde de till en vana.. :/


Men nu mådde jag så otroligt illa så de gick int var tvungen, vet inte om de va något konstigt med maten eller om de är jag som är känslig mot något eller ätit något annat tidigare idag? Hoppas jag mår bättre imorgon i alla fall då de kommer presenteras för alla att jag vann tävlingen i fredags! :) Får en stor pommac flaska och blir bjuden på lunch! :) Gillas starkt! :)


Imorgon ska även bilen besiktigas så hoppas på de bästa att den går igenom. :/


Haft en mysig helg och mysig vecka i alla fall. Var hos fredde måndag-torsdag då jag sov som en prinsessa sover mycket bättre hos honom med min fina. :) Riktigt mysiga dagar!:) Sen torsdag till fredag hjälpte jag Sandra städa bort sitt ex ur lägenheten nu ska han bara hämta allt också.. ;P Mysdag i alla fall. Fredag umgick jag med bästa Johanna då vi även åt mat hos mamma och pappa plus hos mig xD.


Lördag umgicks jag med fina Josie först för att sen åka hem till mamma och pappa med Josie då vi blev bjudna på mat, och sen var hon supersnäll och skjusade oss upp på stan då vi skulle hämta sushi för att sen gå till vin kontoret. Och fira Peter lite grann och också planera inför Usa resan i sommar. :)

Älsklingen som låg hemma sjuk hade tråkigt och ville ha sällskap så fick låna Peters cykel och cyklade hem till min fina pojkvän och hade myskväll med honom. Så imorse vaknade jag upp brevid min fina igen och åt frukost(!) händer inte ofta för mig xD Sen när han åkte till sin pappa för att jobba som vanligt så cyklade jag till mamma och pappa eftersom jag hade grejer där och Peter skulle hämta cykeln där.


Sen blev de lite jobb vid 3 men först fick jag hämta Sandra innan jobbet så hon skulle kunna ta sig dit. :)


Har så otroligt bra vänner, men jag har ju också valt dem med omsorg och andra valde mig. :)

Älskar mina vänner ni är underbara vet inte var jag varit i livet utan er. <3


PussPuss <3

Av Erika Goldkuhl - 16 april 2012 09:43

Någon som vet hur man ändrar header och vad de är för kod man ska göra den i här på bloggplatsen tacksam för all hjälp! :)



Hade hur svårt som helst att somna igår.. :/ var supertrött men gick verkligen inte att sova klockan var närmare  3 innan jag somnade inatt, hoppas på bättre sömn inatt istället. Ska väl kliva upp ur sängen snart och äta lite frukost förhopningsvis är sämst på att äta frukost.


Hoppas på en lika bra dag på joet idag som igår! :) Sen träffa älskling ikväll! Myyys <3


PussPuss<3

Av Erika Goldkuhl - 15 april 2012 23:20







She's all laid up in bed with a broken heart
While I'm drinking Jack all alone in my local bar and we don't know how
How we got into this mad situation, only doing things out of frustration
Trying to make it work, but, man, these times are hard

She needs me now but I can't seem to find the time
I got a new job now on the unemployment line and we don't know how
How we got into this mess, is it God's test? Someone help us 'cause we're doing our best
Trying to make things work, but, man, these times are hard

But we're gonna stop by drinking our cheap bottles of wine
Sit talking up all night, saying things we haven't for a while, a while, yeah
We're smiling but we're close to tears, even after all these years
We just now got the feeling that we're meeting for the first time

She's in line at the dole with her head held high
While I just lost my job but didn't lose my pride, and we both now how
How we're going to make it work when it hurts, when you pick yourself up you get kicked to the dirt
[- From: http://www.elyrics.net/read/s/script-lyrics/for-the-first-time-lyrics.html -]
Tryin' to make it work, but, man, these times are hard

But we're gonna start by drinking our cheap bottles of wine
Sit talking up all night, doing things we haven't for a while, a while, yeah
We're smiling but we're close to tears, even after all these years
We just now got the feeling that we're meeting for the first time

Drinking our cheap bottles of wine
Sit talking up all night, saying things we haven't for a while, a while, yeah
We're smiling but we're close to tears, even after all these years
We just now got the feeling that we're meeting for the first time

For the first time
Oh, for the first time
Yeah, for the first time
We just now got the feeling that we're meeting for the first time

Oh, these times are hard, yeah, they're making us crazy
Don't give up on me, baby
Oh, these times are hard, yeah, they're making us crazy
Don't give up on me, baby

Oh, these times are hard, yeah, they're making us crazy
Don't give up on me, baby
Oh, these times are hard, yeah, they're making us crazy
Don't give up on me, baby <3


Jag älskar min Fredde <3

Mys

Av Erika Goldkuhl - 15 april 2012 22:23

Så var även denna helg till ända men men haft fullt upp och riktigt trevligt å mysigt!  :) Hade Sandra hos mig tills igår då jag skjusade iväg henne till x. Men fredagen var riktigt mys då fredde kom hit och umgicks med mig och även Sandra när hon kom tillbaka från x då vi kollade på "pirates.." så grymma filmer alltså! :)  Så vi kom som vanligt i säng sent blev vid 2 tiden denna gång.


Och igår blev de att fira nattis så plockade upp bea här i baronbacken hos en kompis för att sen åka ut till glanshammar. Mycket trevligt och mycket gott!! :D Hade turen att hon inte ägde breaking dawn del 1 än ;) Sen vid 3 åkte jag in mot stan igen för att plocka upp mina flickor Sandra å Johanna för lite isshow! :)Var lika grymt som vanligt! :) Sen hem en stund kollade Avatar med Sandra för att sen skjutsa iväg henne då jag åkte till Fredde en sväng. :)


Idag blev de att få däcken bytta, och mysa lite hos mamma och pappa plus jobb. Gick riktigt bra på jobbet idag också! Loxy låg dock nere första timmen så fick inte börja ringa förräns vid 4 så blev 3 timmars jobbande haha men då jag fick iväg tillräckligt så fick jag betalt för 4 timmar ändå hihi underbart! :)


Men nu ska jag nog slagga snart imorgon blir de att träffa min älskling lite grann. :)  <3


 


PussPuss <3

<3

Av Erika Goldkuhl - 10 april 2012 23:57





Ohhh I got your crazy
I'm going out of my mind

I think I'm crazy
I think I'm going out of my mind
You call me crazy
I thought I saw you touching my guy
Are you crazy?
Maybe I should take you outside
And show you crazy
Ohhh I got your crazy

A little hazy
Maybe I'm just losing my mind
I think your shady
I know that you've been calling my guy
Are you crazy?
Now I'm gonna take you outside
And show you crazy
Ohhh I got your crazy

Call my man again and imma **** you up, and imma **** you up, and imma **** you up
Touch my man again and imma **** you up, and imma **** you up
And then you call me your best friend, and then you call me your best friend

Call me crazy
Everytime that I turn around
You want my baby
Ohhh but I'm his lady
Am I possessive?
Just because I'm claiming what's mine
Your crossing the line

Why are you constantly calling him up
To pick you up
Let me know now
How can you call me your best friend
Then turn around and secretly text him
You call me crazy
Ohhh I got your crazy

Call my man again and imma **** you up, and imma **** you up, and imma **** you up
Touch my man again and imma **** you up, and imma **** you up

Call my man again and imma **** you up, and imma **** you up, and imma **** you up
Touch my man again and imma **** you up, and imma **** you up
And then you call me your best friend, and then you call me your best friend

They calling me crazy
They say I'm crazy
They call me crazy
They think I'm crazy
Ohhh I got your crazy

Call my man again and imma **** you up, and imma **** you up, and imma **** you up
Touch my man again and imma **** you up, and imma **** you up
Ohhh I got your crazy

Call my man again and imma **** you up, and imma **** you up, and imma **** you up
Touch my man again and imma **** you up, and imma **** you up
Ohhh I got your crazy <3

Av Erika Goldkuhl - 10 april 2012 23:21

Förlåt för den dåliga uppdateringenmen är glad att ni läsare är trogna och checkar in fast de inte är skrivet något :)


Hade skrivit ett inlägg tidigare men mitt internet fönster la av totalt så fick börja om igen.


Påsken var riktigt bra i alla fall. Hade lillasyster här då mamma och pappa var i Helsingborg, förutom en dag då jag och chatrine körde spontan utgång på Strömpis var riktigt skoj! ;) Så då sov syster hos pojkvän och lördagen blev de påskmat hos Freddes mamma och bea mycket trevligt som vanligt ;) Söndagen spenderades på marieberg med Chatrine innan jag sen åkte hem å fixade lite mat.  Igår så sov älsklingen hos lika mysigt som alltid. :) <3


Imorse kom Sandra hit och åt frukost med oss innan jobbet, hoppas på att träffa älsklingen imorgon igen. :)


Sen torsdag-lördag är Sandra här alltid lika trevligt :) <3 Och Lördag ska Nattis firas innan jag sen ska kolla på isshowen på Behrn Arena :)


Kom och kolla!!

Är på Behr Arena:

Fredag kl:19.00

Lördag kl: 12.00 och kl: 16.00


Komsi komsi är lika grymt som vanligt ;)

Vuxen : 120kr Barn 65kr :)


 



Men nu ska jag sova :) Hoppas även appen kommer snart så man lättare kan blogga via telefonen istället ;)

Natti natti


PussPuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards