Alla inlägg under augusti 2013

Av Erika Goldkuhl - 18 augusti 2013 23:01

Vet att jag varit dålig på att skriva igen inte skrivit något sen jag var i Sthlm senast. 

Varit mycket helt enkelt och fullt ös. Så inte funnit tid till att skriva. Imorgon bär de av till Sthlm igen, ska faktiskt bli ganska skönt att komma tillbaka dit. Älskar allt jag har här i Örebro, alla vänner, familjen alla uppräknade saknade. Men de är helt ärligt skönt att komma iväg från allt det ibland. Hur sjukt det än låter så är det sant. Ändå så är det också sagt att jag ska flytta tillbaka hit snart. Frågan jag ställer mig är om jag är redo att komma tillbaka hit på heltid. Det är vad jag har intalat mig att jag är i alla fall så jag hoppas det är sant och inte bara önsketänkande.

Om inte annat så har jag mina vänner här och det betyder allt.


Jag måste bara säga att jag är helt sjukt förvirrad i mig själv nuförtiden. Vet inte var jag är påväg eller vad jag håller på med den mesta av tiden, men jag antar att jag hittar min väg nån gång. Börjar bara bli så sjukt trött på att vara förvirrad i allt, att inte kunna ge någon ett bra svar på vad som pågår i mitt huvud. För de värsta är att det vet jag knappt själv längre. Allting bara snurrar runt, runt , runt och upp och ner. Får liksom ingen klarhet i någonting. Men det som känns värst är att jag drar ner alla runt mig i sam vama snurriga skit. Jag vet att det är de vänner ska göra finnas där och ställa upp men jag tycker inte om att dra ner alla andra i mitt snurriga huvud.

Aldrig tyckt om att få hjälp då det gör precis de, men att hjälpa andra har aldrig varit ett problem. Tror största anledningen är att jag inte vill vara till besvär.


Inte långt kvar innan min bästa lämnar mig och Sverige heller för den delen och jag är otroligt glad för hennes skull men samtidigt ledsen över att jag inte kommer få träffa henne på otroligt länge då. Kommer sakna dig så sjukt mycket men det antar jag att du redan förstått. Vet inte vad jag gjort utan dig det senaste året, du har varit min klippa i stormen, mitt solsken i regnet, den som fått mig att se klart i dimman. Du var den som fick mig att öppna upp mina ögon och se klart för första gången i mitt liv. Är dig så otroligt tacksam för allt min fina vän.


Är också otroligt glad att jag har mitt killgäng som nästintill alltid umgås med mig! Ni är bäst ska ni veta. Ni gör mig glad och får mig att må bra. Vill bara att ni veta att ni betyder otroligt mycket för mig.


På torsdag bär det av till Paris med Julia, Lunckan, Yim och Anton!!! Kommer bli helt underbart!! Ska bli skönt att komma iväg lite. Ser fram emot det otroligt mycket och det hoppas jag att även ni gör! Jag lovar att de kommer bli många bilder och lägger nog även upp några här i bloggen! :)


Vet ni vad det värsta med romantiska filmer är? Jo att man blir sjukt glad i slutet men sen när man börjar tänka efter och inser att den där kärleken som är i filmer är något som man troligtvis aldrig kommer att få uppleva. Så känner i alla fall jag, sen är de väl klart att man hoppas på att få uppleva den. Och som jag då som övertänker allt blir deppig haha! För man vill så gärna att det där ska hända i ens eget liv i det verkliga livet också. Det är såna filmer som gör att man tappar hoppet lite, men ändå så fortsätter man kolla på dem. Helt galet, men det här är bara jag som övertänker allt som vanligt så att säga, inte konstigt att jag är så förvirrad! Det är tur att jag oftast har folk runt omkring mig som kan distrahera mig!


Kändes otroligt bra idag i alla fall att få träffa och få umgås med släkten. Älskar alla i min familj så otroligt mycket, är så tacksam för att farmor och farfar fick oss att bli så tajta som den här släkten är. Jag saknar er något sjukt mycket farmor och farfar ni var mina förebilder, det är tack vare er som jag tror på kärlek. Ni var några av dem som stod mig närmast och jag saknar er varje dag, men jag vet att ni är med mig i varje steg jag tar. En dag kommer vi att ses igen, frågan är bara när.


Men ska sluta skriva för ikväll, annars orkar väl ingen läsa det här haha!

Sov gott alla och hoppas ni haft en lika bra helg som mig.


Puss & Kram

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards