Alla inlägg under september 2012

<3

Av Erika Goldkuhl - 25 september 2012 00:05






Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen
Kommer du ihåg den?
Det känns så skönt och komma hem
För när du ser mig, blir du lycklig
Om du känner dig ensam, öppna dig då
Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.
Vart jag än går, vart du än går

Du vilar här på mitt bröst
För mig är du livet, men jag tar dig för givet.
Förlåt jag kan vara dum
När du i disträheten tätnar
Men jag hör dig

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går

Spela vår låt nu, ta mig med storm
Kan vi inte dansa som förr, hela natten lång
Bli nu ett med mig darling
Jag vet att vi kan
Men sen vill jag hålla din hand

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går <3

Av Erika Goldkuhl - 25 september 2012 00:01

Mina framtidsplaner får vänta ett tag till nu får ja helt enkelt satsa på att hitta ett nytt jobb med bättre löne förmåner.

Har ju truckkort A,B & C2 så ska bara ta mig in någonstans! ;o <3


Idag har älskling å jag månadsdag 3 år och 3 månader för att vara exakt och han är i kumla hela veckan så hoppas på att få träffa honom i helgen iaf då vi inte setts på över en vecka nu, jag saknar dig <3


Nu sova imornbitti träning halv 8 med Ellen :) <3


PussPuss <3

luv

Av Erika Goldkuhl - 23 september 2012 21:19




You've got the words to change a nation
but you're biting your tongue
You've spent a life time stuck in silence
afraid you'll say something wrong
If no one ever hears it how we gonna learn your song?
So come, on come on
Come on, come on
You've got a heart as loud as lions
So why let your voice be tamed?
Baby we're a little different
there's no need to be ashamed
You've got the light to fight the shadows
so stop hiding it away
Come on, Come on

I wanna sing, I wanna shout
I wanna scream till the words dry out
so put it in all of the papers,
i'm not afraid
they can read all about it
read all about it oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh

At night we're waking up the neighbours
while we sing away the blues
making sure that we remember yeah
cause we all matter too
if the truth has been forbidden
then we're breaking all the rules
so come on, come on
come on, come on,
lets get the tv and the radio
to play our tune again
its 'bout time we got some airplay of our version of events
( From: http://www.elyrics.net/read/e/emeli-sande-lyrics/read-all-about-it-(ptiii)-lyrics.html )
there's no need to be afraid
i will sing with you my friend
Come on, come on
I wanna sing, I wanna shout
I wanna scream till the words dry out
so put it in all of the papers,
i'm not afraid
they can read all about it
read all about it oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh

Yeah we're all wonderful, wonderful people
so when did we all get so fearful?
Now we're finally finding our voices
so take a chance, come help me sing this
Yeah we're all wonderful, wonderful people
so when did we all get so fearful?
and now we're finally finding our voices
so take a chance, come help me sing this

I wanna sing, I wanna shout
I wanna scream till the words dry out
so put it in all of the papers,
i'm not afraid
they can read all about it
read all about it oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh
oh-oh-oh

I wanna sing, I wanna shout
I wanna scream till the words dry out
so put it in all of the papers,
i'm not afraid
they can read all about it
read all about it oh <3



Av Erika Goldkuhl - 23 september 2012 21:06

Heeej, förlåt så jäätteeee mycket att jag inte har bloggat på länge inte alls meninge bara inte haft tid eller ork att lägga ner på bloggen men lovar att de ska bli ändring på detta nu! Och förlåt att de inte kom något inlägg om USA men lovar att lägga upp bilder i alla fall.


Saknat bloggen faktiskt så nu känner jag att de är dags att komma igång med detta igen. :)


Så har alla haft en bra sommar?? :) Kan ni fatta att de bara är 3 månader kvar till jul! :o och  månader kvar till min födelsedag woho! :) Har mycket planer och tankar just nu som jag hoppas kommer träda i kraft snart! :)


Vill så mycket just nu! :D


Nu kollar jag film med Johanna mysmys! :) Imorn jobb igen. Sen nån dag i veckan lr nästa vecka förhopnningsvis bli de Hamilton med min Jojohanna! :D


Hoppas ni får en fortsatt underbar helg!


PussPuss <3



Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards