Alla inlägg under mars 2013

Av Erika Goldkuhl - 19 mars 2013 12:34

Jobb,jobb,jobb är de enda som står på schemat denna vecka :) Och det är bara 2 dagar kvar tills vi öppna butiken!! Wohooo!! :D

Haha mitt liv just nu innebär jobba, äta och sova haha orkar inte mycket annat ;)

Och påskhelgen kommer päronen hit och hälsar på! Lillasyster snor jag med mig hit redan tidigare i veckan som de ser ut nu ;) hihi :))

Nu ska jag jobba vidare ;)
Pusspuss<3

Av Erika Goldkuhl - 19 mars 2013 12:18

I heard you're a player.
So let's play a game.
Lets sweet talk.
Let's play fight.
Let's talk 24/7.
Let's tell each other good morning && good night every day.
Let's take walks together.
Let's give each other nicknames.
Let's hang out with each others' friends.
Let's go on dates.
Let's talk on the phone all night long.
Let's hold each other.
Let's kiss && hug.
And whoever falls in love first?
LOSES.

Av Erika Goldkuhl - 14 mars 2013 23:11

Jag kan inte säga annat än att jag stortrivs här, jag mår bra här. Örebro känns mest som någon dagdröm man haft och det är helt sjukt men sant. :o De känns bara så långt borta nu så att säga.

Jag mår i alla fall otroligt bra här och jag älskar mitt jobb kan knappt vänta på att vi ska öppna butiken om en vecka!! :D

Men nu är de sovdags så jag orkar med kickoffen imorn! :) lägger upp lite bilder här också på mitt mysiga rum!

Pusspuss <3

Av Erika Goldkuhl - 13 mars 2013 20:59

Jag trivs så otroligt bra på mitt jobb och med folket! Längtar tills vi öppnar butiken nästa torsdag! :) på fredag blir de kickoff med mitt fina blomsterlandet gäng! ;D

Och mitt fina rum jag älskar de nu när jag fått ordning i de! så myysigt! :) kommer upp bilder nån annan dag :)

Stockholm växer på mig, gillar de mer och mer!! :)

Men nu tänker jag sova ;) imorn är en ny dag på jobbet! :))

Natti natti :)

Pusspuss

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards