Alla inlägg under oktober 2011

Av Erika Goldkuhl - 24 oktober 2011 23:31

Kom precis på att de är 28 månader idag med min Freddebus.<3

Sjukt hur fort tiden går egentligen, den bara studsar framåt.<3


Tycker om dig så otroligt mkt älskling<3

Du har en speciell plats i mitt hjärta som alltid kommer att  vara din.<3

Jag älskar dig.<3




<3

Av Erika Goldkuhl - 24 oktober 2011 21:08

Fixar lite fiskbullar med ris just nu mums! Bara att invänta Fredde när han nu kommer hem? Finns mat till honom i alla fall när han kommer hem så bara hoppas att han kommer snart.


Mår lite bättre nu i alla fall men fortfarande inte bra går i vågor ena stunden känns de bra nästa inte så bara hoppas att jag mår bättre imorgon så man kan komma iväg till jobbet igen. Har inte haft så jobbigt att andas nu i alla fall som tidigare så de är ju positivt.




Ska ta tag i maten nu igen.


PussPuss <3

Av Erika Goldkuhl - 24 oktober 2011 12:30

Blir hemma idag mår asilla och har jätteont i magen trodde de skulle bli bättre men har fortfarande svårt att andas precis som imorse. Vaknade av att de gjorde ont i lungorna när jag andades så blir hemma och vila idag för jag klarar inte av att jobba när jag mår så här. Bara att hoppas på att jag mår bättre imorgon igen. :/ <3


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 24 oktober 2011 11:25






Du går med blicken vänd
kan du ha sett mig än?
Nån borde byta stad
för nu kommer allt tillbaks
utför ett stadshotell
en vanlig skanstulls kväll
Jag minns bara allt de bra
allt som va du o jag

Men aldrig aldrig
Kommer allt tillbaks

aldrig aldrig
Allt som va du o jag

aldrig aldrig
kommer allt tillbaks

aldrig aldrig
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Du kan gråta mitt på gatan
Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
Du får passa dig som satan
För jag glömmer aldrig bort var du bor

Nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort
nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort
nej nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort

I samma låga skor
o Leendet du log
så här kan det inte va
så här kan det inte va
bjuder på cigg igen
men nu sen fienden
säger att allt är bra
hur fan kan du spela glad

aldrig aldrig
inte en enda dag till

aldrig aldrig
inte en enda dag till

Du kan gråta mitt på gatan
Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
Du får passa dig som satan
För jag glömmer aldrig bort var du bor

Du kan gråta mitt på gatan
Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort
nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort
nej nej

gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt
tänke ut en dialog mellan oss o allt
lampan släcktes i din hall o jag gick hem igen
för
har inte glömt vad du
har inte glömt vad du gjort

vad du gjort

Du kan gråta mitt på gatan
Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
Du får passa dig som satan
För jag glömmer aldrig bort var du bor

Nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Av Erika Goldkuhl - 24 oktober 2011 10:49

Hello, helgen har spenderats i Kumla hos Freddes pappa mycket trevligt då man bl.a lekt med kattungar och även döpt dem! :) Så otroligt söta och charmiga kommer bilder längre ner. Min favorit är i alla fall Theodore och Freddes Lilleman som han döpte efter sin gamla katt som hette Pysen men han kunde ju inte heta likadant så blev Lilleman sen får man väl se vad de får för namn sen när de ska tingas bort men men. De vill jag inte tänka på nu för de är ju så söta och skulle så gärna vilja ha Thedore men vi kan ju inte ha kisse tyvärr :/



 

Söta Thedore! <3



 

Tigris, Mulle och Lilleman sötnosar! :) <3


Krattade bl.a löv igår med Rebecca medans Fredde och hans pappa höll på med verkstaden som vanligt. Vid 9 åkte vi hem igår då det blev en dusch och sen sova! Pluggade lite också inför provet jag ska ha idag. Men var så sjukt trött igår så frågan är om de gick in ens? Men men bara hoppas att de går bra annars får man göra om de igen. Men hatar verkligen att göra omprov värsta som finns klarar de hellre första gången får ta den tid de tar helt enkelt. Klarar jag de nu så får jag ju snart utbildning inför sista provet och sen var man färdig försäkringsförmedlare vore så skönt att bara få allt avklarat.


Ja nu är de väl som sagt bara att plugga innan man börjar jobba 13.00 så får vi se hur de går men skriver kanske mer ikväll! :)


PussPuss <3

 

Av Erika Goldkuhl - 21 oktober 2011 20:08

Kul att många fler läsare har hittat hit till bloggen! Riktigt trevligt när man märker att folk faktiskt vill läsa om vad som händer i ens liv och vad man har att berätta om! Säger välkomna till er! :)


I onsdags kväll gjorde Fredde och jag potatismos och korv nom nom! Blev även 6st matlådor så 2 till mig, 2 till fredde och 2 till annki haha :) Så då behövde man inte fundera på vad man skulle äta till lunch skönt de! :)


Igår hade jag ingen ork att skriva mådde sisådär när jag vaknade men tog mig till jobbet och klarade mig genom hela dagen. Även om jag faktiskt måste säga att jag var på väg hem ett antal ggr men stannade ändå kvar. Mådde helt okej när jag kom hem men sen helt plötsligt när jag låg i sängen och plugga lite så fick jag typ hjärtklappning och kunde knappt andas höll i sig ett bra tag däckade till slut när jag insåg att jag inte skulle få mer gjort den kvällen Fredde var snäll och plockade bort mina grejer. Nae igår var inte den bästa dagen direkt men men. Bara att hoppas att de inte blir så igen. :S


Hade en riktigt bra dag idag i alla fall! Sålde ändå ganska bra på jobbet! Och riktigt trevlig dag med alla vänner på jobbet! Mycket skratt så att säga, det gillas!  Nu på kvällen åkte jag till Maxi och köpte ketchup då den var slut och tankade bilen höhö tur att man bara behöver göra de en gång i månaden ;) då känns de inte lika jobbigt. Då fredde inte var hungrig så fick de bli en kebab talllrik för min del mums! :) Och nu sitter man här med en piggelin drink nom nom! Såååå gott tur man har fredde som fixar drinkar till en ;) Och snälla föräldrar som tänker på en när dem var nere i Tyskland i somras annars hade de varit svårt att göra drinkar. ;)


Och riktigt skönt att de är lönedags på Fredag ser fram emot denna fina lönen kan jag säga! Man ska absolut inte klaga om vi säger så :D Så ska bli skönt att få in dem så man kan lägga undan lite mer pengar denna månad så man kanske kan komma utomlands eller köpa en ny fin bil! :) Framförallt så kan jag laga bilen jag har nu hehe.


Lite pengar ska gå till att lägga mer slingor i håret om 2 veckor! Det gillar vi! Sen ska de ske igen i december mums mums! Längtar tills håret är den färgen det ska vara! Blond mums! :) Sen får vi väl se när man bestämmer sig för att bli mörkhårig igen eller om man bara kör några bruna slingor i då ;)


Men nu ska man satsa på att bli blond. :)


Imorgon är de tvättdag! kl.9 ska jag vara i tvättstugan usch nu är de så där mycket tvätt igen ... :/


Tur man får njuta lite av goda drinkar idag i alla fall så man kan njuta lite innan tvättdags imorgon .


Men nu ska jag fortsätta dricka min piggelin så får ni ha en fortsatt trevlig kväll! :)


PussPuss <3

Av Erika Goldkuhl - 19 oktober 2011 11:13

Än tänker jag inte ge upp dig, tänker kämpa för oss, hoppas bara att du är villig att kämpa med mig. För jag tror fortfarande på oss och tror på att vi kan få de bra igen. Jag tycker om dig för mycket för att släppa taget. Är glad att du inte vill släppa taget om mig heller. Du kommer alltid att vara speciell för mig och ha en speciell plats i mitt hjärta.









PussPuss!<3

Av Erika Goldkuhl - 19 oktober 2011 08:53


I know there's something in the wake of your smile.
I get a notion from the look in your eyes, yea.
You've built a love but that love falls apart.
Your little piece of heaven turns too dark.

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye.

Sometimes you wonder if this fight is worthwhile.
The precious moments are all lost in the tide, yea.
They're swept away and nothing is what it seems,
the feeling of belonging to your dreams.

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye.

And there are voices
that want to be heard.
So much to mention
but you can't find the words.
The scent of magic,
the beauty that's been
when love was wilder than the wind.

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye.

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye.


<3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards