Direktlänk till inlägg 20 februari 2015

Long time no see huh?

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello!

Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen. 


Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min älskade julle bulle.Där vi lärde känna så sjukt fina underbara människor, vi blev helt enkelt en stor fin familj tillsammans.


Har även hunnit vara i London i höstas med Mathilda vilket var helt perfekt! Vill bara tillbaka dit nu! Var skönt att komma iväg från jobbet lite bara ta de lugnt och ta allt i sin egen takt ingen stress liksom.Bara få njuta av livet och en underbar stad.


Har blivit nååågra fler rave efter TML kan man väl säga... dans dakar, big slap, qlimax, Hard Bass.

Sen är de redan inbokat några fler! Just can't get enough! Älskar musiken, älskar att dansa till de och älskar folket.

Numera åker jag och Julia med Coretours som blivit vår familj med alla fina underbara människor. Så mycket kärlek! Det är galet vad musik kan göra, att det kan få så många människor att samlas för att vi alla delar samma underbara intresse. Näst på tur är Masters of Hardcore den 28e Mars, sen är de planerat ett men kanske blir ett till innan vi ska på defqon i sommar. Självklart ska alla dessa resor göras med min fina coretoursfamilj! :D


Åh! Höll nästan på att glömma... HAR KÖPT LÄGENHET!!!! :D Happyface ggr tusen!!

Är ett nybygge dock så får flytta in nästa höst men vad gör väl de! Pga detta har jag fått vara med och välja och bestämma, plus att jag hinner spara ihop mer pengar så man slipper vara skuldsatt resten av livet typ!

Så är sjukt glad att jag har tak över huvudet fram till dess i alla fall. Har bott i den här lägenheten som jag hyr av min kollega ganska exakt 1 år snart! Galet vad tiden springer!! Sååå det betyder ju bara att snart är tiden inne att flytta till mitt alldeles egna boende! :D I can't wait! :D


Mycket info här på en gång känner jag men de är så sjukt mycket som har hänt som jag inte berättat men vi kan ju börja såhär så får jag fylla på senare. ;)

Har nu jobbat på Nomor i 1 1/2 år helt galet! Men jag älskar de! :D


Imorgon bär de av mot ny destination över helgen! :D <3

Hoppas ni alla får en superfin helg!


Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 10:19

Det jobbiga med livet är att om du gör något fel kan du inte bara backa tillbaka och göra om valet till de som egentligen var rätt, utan du får leva med konsekvenserna... Och hoppas att allt reder ut sig. Ibland säger man dumma saker som man egen...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards