Direktlänk till inlägg 6 november 2013

onsdag

Av Erika Goldkuhl - 6 november 2013 21:29

Hej!

Den här tjejen är trött idag haha men tog mig iväg till ikea i alla fall och köpte mig min rosa hylla! Happy happy!

Så nu ska bara den och den turkosa upp på väggen också!:) De är tur man har bra människor runt sig som kan hjälpa till med sånt. (A)


Igår hade jag en supermysig kväll efter jobbet med bästa Ellen,  tanken var att vi skulle käka middag ute men gick inge vidare så vi sköt upp de en vecka istället. Då vi annars hade fått vänta en halvtimme på ett bord och klockan var redan ganska mycket. Men hann med en sväng på stan i alla fall och umgås i bilen hah! Men alltid lika trevligt och mysigt ändå. Mina vänner är helt enkelt bäst! Vet inte vad jag skulle gjort utan dem, dem har hjälpt mig igenom så mycket och finns alltid där och ställer upp. Även när man känner att man inte förtjänar de, jag älskar er ni vet vilka ni är. <3


Friends is the real love, you don't need anything else. <3


"When every day just feels the same
and nothing has changed
it's time to make my getaway
I'm like an eagle in a cage"


- detta är precis vadjag gjorde närjag flyttade till sthlm, det bästa valet jag någonsin gjort!

Sen är det bara ett stooort + att Ellen och Karin också flyttat hit efteråt,mina fina som hjälpt mig igenom så otroligt mycket, jag är er evigt tacksam, hade inte varit den jag är idag utan er.  Framförallt när Julia flyttade till västerås. Men kan inte ens med ord säga hur otroligt bra och fina arbetskamrater jag har!! Trivs så otroligt bra på mitt jobb! :) Veckorna går så otroligt fort!! Hinner inte med liksom, snart är det helg igen liksom!

Och it is soon my birthday hihi! Men kommer kännas ännu mer konstigt i år när jag inte ens har mina föräldrar i samma stad på min dag. Men tar mig dit på helgen istället och firar mig. Det är väl så här vuxenlivet funkar..? Man får klara sig själv, stå på sina egna ben, de var väl de jag var ute efter när jag flyttade? Men som den familjära flicka jag är så är födelsedagar viktiga för mig inte bara min utan framförallt alla andras. Att missa firandet av min mamma i våras var otroligt jobbigt för mig. Men antar att de är känslor man får jobba på de blir väl till en vana till sist. Älskar min familj och släkt, ni är bäst.. hade inte kunnat få de bättre! :)


Ha en fortsatt trevlig kväll! :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards