Alla inlägg under april 2014

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31

Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt bra faktiskt, man inser inte hur mycket man faktiskt uppskattar att ha sitt egna förräns man varit borta från det ett tag.

Har mest jobbat och stått i, men det ger i alla fall resultat och det är huvudsaken!
Utöver det träning och fixat mest i lägenheten, men nu när de sista rycket görs i slutet på maj då min lgh i örebro sägs upp så är allt klart! :))

Förstår inte hur tiden kan gå så snabbt.. Helt sjukt, när man var yngre tyckte man att den gick så långsamt. Medans nu springer den förbi..hinner inte med!! :o
Det positiva med det hela är att tiden ändå gick hyfsat bort innan du kom hem i alla fall. Men har dock insett att jag inte träffat min jullebulle på över ca 6 veckor! Tur att vi ses imorgon? Om inte annat på lördag i örebro då det är isshows dags igen, kul kul! Så blir att träffa lite saknade vänner i helgen, och bara go with the flow liksom.
Lite jobbigt nu dock att sj appen dummar sig just nu så jag inte kan köpa min tågbiljett till imorn, men de löser sig imorn om inte annat.

Påsken spenderades i mitt älskade Falkenberg med både min familj och min andra familj. :)) men ska inte glömmas att jag träffade vänner och framförallt min fina barndomsvän Sanna!! <3 ville knappt åka hem, byta havets lugna vågor mot storstaden kändes inte riktigt så lockande framförallt inte den här tiden på året. Men fanns annat som väntade hemma också som var värt att åka tillbaka till.


Hoppas ni haft en bra dag! :)
Puss & kram

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards