Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

update

Av Erika Goldkuhl - 28 oktober 2013 19:53

Vet inte vad jag ska säga, men att säga att jag mår bra vore fel.

De märks att det är höst, man blir mer nedstämd, ångestattackerna är där allt oftare igen.

Nu när jag faktiskt vet vad det är, är det i alla fall lättare att hantera.

Men lika jobbigt för de. Kände verkligen att jag behövde skriva av mig lite, har känt så i flera dagar, över en vecka faktiskt. Men har haft fullt upp och när jag väl satt mig vid datorn har jag inte orkat slänga ut allt ur mitt huvud.

Jag är just nu allmänt förvirrad med all rätt.. allt är upp och ner men ändå åt rätt håll på något knasigt sätt?

Kännt mig ledsen i över en vecka och den enda jag vill prata med är dig, men du finns liksom inte där för mig just nu. Du har dina egna bekymmer vilket är förståeligt, men ber bara om några minuter av din tid.


Men det är som det är, tyvärr funkar livet så ibland.

Är glad att mina vänner finns i alla fall vet inte vad jag gjort utan dem! <3


Orkar nog inte ventilera mer idag, får ta tag i att ventilera av mig lite mer imorgon.

Jag har haft en bra helg i alla fall! :) Lyckades dock försova mig ganska hårt imorse men men blev bara 2 minuter sen haha ;) Har nog aldrig varit så snabb!!


På tal om något helt annat så skulle jag och Karin iväg och träna nu på kvällen men de var ganska kört! Tågen är inställda.. suck! Jaja de är som de är liksom. :/ Hade dock behövt de!! Både psykiskt och fysiskt. Träning och att få skriva av mig de är bästa medecinerna. :)


Men ska kolla lite på awkward nu istället innan det är dags att sova. :) och dricka te!


Puss & Kram




"Han har charm som en karl, han är fräck som en karl
nonchalant som en karl
å han rör sig som en karl ska
som en karl ska
Men djupt därinne, har han ett barnasinne"


Agnes gör de så sjukt bra!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards