Alla inlägg under september 2013

Av Erika Goldkuhl - 10 september 2013 16:37

Vill så gärna komma in på utbildningen! Finns ingenting jag vill mer!! Hoppas, hoppas, hoppas!

Vill bara att något ska gå rätt i mitt liv istället för fel. Något som däremot är helt rätt är mina vänner och min familj! Vill bara att allt annat runtom också ska göra de.

Av Erika Goldkuhl - 5 september 2013 23:39

Jag har tänkt på dig hela dagen och varit nära på att bryta ihop mer än en gång.

Jag saknar dig så otroligt mycket min älskade farmor.

Vill bara ha dig här, att du kramar mig och säger att allt kommer att bli okej.

Men de kommer inte hända för du är inte här längre...


Jag saknar dig så det gör ont.

Tänker på dig dagligen vissa dagar mer än andra.

Just idag saknar jag dig sjukt mycket. De är snart 7 månader sen du lämnade oss... och jag vet helt ärligt inte vad jag ska ta mig till. När slutar det att göra ont..? Känns som mitt hjärta brister varje gång, hur många ggr kan ett hjärta gå sönder och fortfarande klara av att läka..?


Du var förebilden jag såg upp till. Du fanns alltid där för mig.

T.o.m dagen du gick bort väntade du på mig.

Farmor du är den starkaste människan jag någonsin träffat, och jag älskar dig av hela mitt hjärta.

I mitt hjärta är där du alltid kommer stanna var du än är.

En dag kommer vi att ses igen och jag kommer kasta mig i din och farfars famn.

Mina bästa, mina extra föräldrar.

Dagar som denna är de dagar jag har svårast att ta  mig igenom men jag klarar det och jag ska fortsätta kämpa för er skull.




Jag saknar er mina änglar. <3

Av Erika Goldkuhl - 5 september 2013 23:08

Varför är det alltid så att hur många beundrare du än har så vill du alltid ha den som inte vill ha dig?

Kan man inte bara vara smart och inse att det aldrig kommer bli något där och släppa? Kolla åt ett annat håll liksom?

Men på något sätt är dessa människor mer intressanta? För du får kämpa mer men varför kämpa för någon som faktiskt inte är intresserad? De är såna här tankar som snurrar runt i mitt huvud dagligen. Man ser det, man har själv varit där ändå faller vi alla tillbaka dit. Men det är som att det är något som är inprogrammerat man vill alltid ha det man inte kan få? Vi kämpar för att få uppmärksamheten från personen i fråga, men för vad? Vi hoppas någonstans att vi ska kunna väcka intresset bara de får lära känna oss bättre. Samtidigt är det även dessa personer som i slutet av dagen frågar varför vi inte har en partner? Ja varför..





Puss & Kram

Av Erika Goldkuhl - 4 september 2013 21:21


Jag vill så gärna komma in på utbildningen så jag tror att jag spricker snart!!

Hoppas bara att jag räcker till för jag vill verkligen komma in och få chansen att hitta min framtid,mitt framtida jobb.

Om inte annat så hoppas jag på jobb snart annars kan det nog mycket väl bli så att jag sticker utomlands ett tag, pluggar, jobbar eller något sånt. Har redan skickat efter otroligt mycket papper på olika möjligheter.

Mycket av de låter faktiskt intressant. Får väl se var den här hösten tar mig helt enkelt.


Idag åkte min fina vän Jennifer hem till skåneland och guess what? Jag saknar henne redan..haft några otroligt bra dagar med min saknade vän som jag inte hade träffat på 8 månader!?!


På tal om att sakna.. så saknar ja min älskade Julia som flyttade till Västerås i söndags, så var otroligt glad att Jennifer kom hit dagen efter så jag inte behövt känna mig alltför ensam. Som tur än har Jennifer introducerat mig för några fler vänner här uppe, så de finns hopp! :)


Vi får helt enkelt se var framtiden tar mig.


Puss & Kram



Av Erika Goldkuhl - 1 september 2013 15:24

Mitt Paris inlägg får vänta lite tills vi fått tillbaka vårt internet som legat nere sen i torsdags då de expanderar så det ska gå fortare tydligen. Men de hade ju varit snällt med ett info brev om detta innan man stänger ner de..menmen.

Kände att jag behövde skriva av mig lite, det är så mycket som pågår runt mig och i mitt huvud som vanligt.

Har umgåtts något otroligt mycket det senaste dagarna med min älskade Julia som flyttar till västerås idag.. Separationsångesten är extrem, Stockholm kommer inte vara detsamma utan dig. Det bara värker i mig och mitt hjärta men är ändå så otroligt glad för hennes skull då hon kom in på sjukgymnast som hon velat plugga och sökt till ett bra tag. Och som Julia säger det är mindre än en timme mellan oss med tåg. Men jag kommer sakna dig otroligt mycket min fina.

Börjar också bli lite trött på att folk undrar varför jag inte har en pojkvän. För mig är det ett aktivt val jag gjort då jag inte känner mig redo för något sådant helt enkelt. Är glad för alla andras skull som är i förhållanden, men jag vill inte komma dit än. När min dag kommer, kommer jag veta att det är rätt och inte vilja ha någon annan. Det är klart att jag saknar vissa bitar som du får i förhållanden men just nu är de så mycket annat som väger tyngre som gör att jag klarar mig finfint utan allt det. Är inte redo att ge ut mig själv helt och fullt till någon och riskera att få hjärtat krossat. Inte än. Jag har många ggr tänkt att kanske är jag redo men slutat med att jag nästan brutit ihop av bara tanken på de, så nej jag är inte redo men det är okej. Så fort de kommer något bra vill jag bara springa innan någon hinner såra mig.

Jag är en trasig tjej men det är okej för jag har sjukt fina vänner och en underbar familj och släkt! :)
Så till dess räcker det med mig själv och alla mina vackra, underbara och älskade vänner. Utan er skulle jag inte vara någonting! :)

Imorgon kommer Jennifer till mig!! Weeeii!! :D kommer bli några bra och fina dagar med min saknade vän! <3

Puss & kram

everybody's got a dark side
do you love me?
can you love mine?

Jag och min finaste Julia <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards