Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Visddomtänder

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41

Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå jag också fattar att jag måste äta hur lite jag än känner för de just nu. De var jobbigt nog med tanke på att de tog typ en halvtimme att få i sig pga att jag nu knappt kan få i en gaffel i munnen.. Igår kämpade jag med min matlåda i ca 1 timme då jag hade problem att få upp munnen igår men idag kan jag få upp den ännu mindre är precis så en gaffel går in typ men maten då..? Ja nä så därav blev de yougurt idag haha. Lite ironi finns de allt i de hela även om de är mest jobbigt. Har dragit mig för att ringa tandläkaren då jag tänkt de går över, stå ut en dag till bara men njae, börjar tvivla. Samtidigt så undrar jag vad tandläkaren kan göra..? Med tanke på att min käke har låst sig pga inflammationen som just nu är runt övre och undre visdomtänderna på höger sida.
Ska prova att använda flux ikväll och hoppas att det hjälper något för nu får jag kämpa för att få in tandborsten för att ens kunna borsta, vilket jag vet är superduper viktigt just nu!!
Meeen är väl bara att ringa tandläkaren.. Blaaah...

Hoppas ni har en bättre vecka än mig hah!

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 10:19

Det jobbiga med livet är att om du gör något fel kan du inte bara backa tillbaka och göra om valet till de som egentligen var rätt, utan du får leva med konsekvenserna... Och hoppas att allt reder ut sig. Ibland säger man dumma saker som man egen...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards