Alla inlägg den 14 april 2010

Av Erika Goldkuhl - 14 april 2010 11:21

Hej,

förlåt för att jag har varit så offline den senaste veckan men har varit fullt upp inför körkortet eftersom jag hade uppkörning i måndags som jag klarade! :D Det känns helt underbart att ha körkort fast just nu åker jag runt på lappen man får men får hämta ut mitt körkort imorgon eftersom att det är klart att hämta ut tre dagar efter man har klarat sin uppkörning! :)


Så efter imorgon behöver jag inte komma ihåg lappen i alla fall ;D Sen ska jag också försöka få klart min ansökan som au pair så jag kan skicka den i alla fall senast nästa vecka! :)


Hade tänkt åka först i augusti- september men funderar på om man kanske inte ska åka lite tidigare typ juli- augusti men vi får se när jag hittar en familj och när dem isådanafall vill ha dit mig. :)


Men nu måste jag plugga, skriver mer imorn eller ikväll vi får se! :)


  Sommar, ja tack! <3


Puss på er! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards