Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Onsdag

Av Erika Goldkuhl - 25 maj 2011 11:29

Väcktes av min lillasyster imorse 20 över 8 då hon  frågade om skjuts till skolan pga att hon annars inte skulle hinna äta frukost innan. Så var bara att kliva upp in i duschen och sen fixa sig 9 satt vi i bilen på väg till skolan. Så kände mig ganska duktig hehe, allt går bara man vill. Då kunde jag även ta det lite lugnt nu innan jobbet också eftersom jag redan var klar fixad och allt. Så har ätit frukost redan vilket jag gjorde så fort jag kom hem strax innan 10 då jag stannade på Engelska ett tag och träffade lite gamla lärare och pratade lite om vad man gjort sen man slutade alltid lika trevligt! :) Fick även med lite grejer hem som Eve inte orkade ta med på bussen efter skolan. Det viktiga var ju i alla fall att hon hann till skolan och även hann äta frukost innan.


I vanliga fall hade jag börjat äta frukost nu så Eve fick ju upp mig imorse i alla fall så alltid något positivt. :)


Nu lyssnar jag bara på musik och tar det lite lugnt innan det är dags att åka till jobbet. Börjar dock undra lite var solen tagit vägen? Vill verkligen cykla idag men har ingen lust att cykla i regn, sen blåser det as mycket även idag. Men spöregnar de när jag ska hem kan man alltid be lite snällt till pappa. :) För jag känner mig så otroligt lat när jag tar bilen till skolan när jag bor så himla nära. :S Men sen har jag varit lite väl seg de senaste dagarna så har inte riktigt varit ute i så god tid hehe. Vilket varit förklaringen till varför jag tagit bilen. Sen är de så himla bekvmämt att bara ta bilen men idag ska jag fan i mig vara nyttig istället haha. Förr hade jag aldrig ens funderat då tog jag jämnt cykeln var jag än skulle för man inte orkade ta bussen eftersom den var så seg. Men sen man fick körkort och bil så har man blivit så otroligt lat och bekväm av sig. Måste bättras helt klart! För de är INTE okej!


Funderar på att köpa ny telefon då min håller på att ta livet av sig, så någon som har tips på en enkel vanlig telefon? Ska få mammas iphone 3 i september när hon byter till en 5a istället men behöver ha en ny nu och även bra att ha som reserv telefon ifall att iphonen skulle få sönder så någon som har något bra tips?


Har den här idag och älskar den haft den i lite mer än 3 år nu.


  Helst hade jag velat ha en likadan igen men vet inte riktigt var jag ska få tag på en sån? :/ Har aldrig varit mer nöjd med en telefon än den här. Har alltid tröttnat på dem efter något år men den här har funkat perfekt och varit min bästa telefon på riktigt! <3


Skulle kunna tänka mig den här som påminner as mycket om den jag har då det är en som kom efter min. Men vet inte riktigt om den går att köpa någonstans ens?


 



Men vill som sagt helst ha en likadan som jag har idag. Men går det ens att köpa w595 idag längre hittar bara blå och grå och det vill ja inte ha. :/ Vill ha min rosa bebis! :/  Den häe under är w995 istället. Men kom gärna med förslag!! :)


Tycker även den här J10i Elm verkar bra.


 


PussPuss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Skapa flashcards