Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Erika Goldkuhl - 15 mars 2012 10:33








Your strength is so hard to find
I feel so much stronger now
the feeling's alright
Your words make me whole again
Those eyes cannot ever lie
you're so divine

I'm not ever alone
You're not ever alone

I'm head over heels goddess of mine
Your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm not ever alone

Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

The heart is pumping for my life
the mind is happy and I,
I will love you 'til the day I die

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive <3

Av Erika Goldkuhl - 15 mars 2012 10:11

Varit dålig på att skriva igen i know men haft fullt upp på min lediga tid att fixa i min fina lägenhet!


SKa nog inte vaa några problem att flytta in på söndag :) Har bara lite käder och smink kvar här nu hos Fredde så de tar jag de sista med mig på lördag å söndag. De mesta är redan där nu är de bara för att jag ska ha några kläder att byta med haha. Sen är e väl egentigen bara mina blommor  lite kryddor och så sen är jag totalt utflyttad til mitt eget istället.


De jag nu behöver köpa är gardiner, några extra kuddar och lite galgar :)


Fixade bredand ännu en gång i tisdags blev Telia till slut de var de enda som kunde leverera till min lägenhet haha men inte fy skam de heller, så blev ett 100/10 fiber bredband så jag klagar definitivt inte! De bästa är att tack vare att man också har mobil ab där så ar man ju mitt telia konto så då slapp jag få hem allt för underskrift också! :) Var bara att godkänna så paketet kom redan igår endast en dag efter beställning LOVE IT! :D Så pappa skahjälpa mig koppla in de i helgen de är igångsatt redan från imorgon så är riktigt nöjd! :) Tv klarar jag mig utan alla gånger men internet...inte en chans!! :o


Måste säga att jag blivit så otroligt sugen på att göra min tatto nu men får se får bli när de finns lite pengar över! Vill så gärna men är så otroligt feeg! :o


Men nu ska jag iväg och flytta tvätten från tvättmaskinen till tummlaren!


Ha en bra dag! :)


PussPuss <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards