Alla inlägg den 21 juni 2012

USA

Av Erika Goldkuhl - 21 juni 2012 01:19

Förlåt för den dåliga uppdateringen varit fullt upp och nu åker vi till USA på fredag natt/lördag morgon ! Sjukt känns som de var nyss jag sa att det var flera veckor...månader.. kvar! Men dage är nu äntligen här! :o Förstår inte alls :S


Så imorgon ska jag träffa min söta bea :)

och fredagen tillägnas min fina pojkvän! :) Kommer sakna dig så älskling! :( <3


Packat ner en del nu i alla fall, packar de sista imorgon kanske bea kan hjälpa till lite så man inte packar onödiga saker xD  Och så firar vi ju 3 år tillsammans jag och min pojke på söndag sjuuukt vad fort tiden går! Får firas när jag kommer hem igen den 11 Juli! :) <3


Nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och hoppas sandra lägger sig snart hon med då jag börjar 10 imorgon så jag ska kunna få lite pack timmar även imorgon! :)<3


Kommer lägga upp små inlägg via mobilen varje dag försöka få till de varje dag i  alla fall när jag är i USA så ni får stå ut med att de är lite korta och ihoptryckta då jag inte kan justera så mycket i mobilen tyvärr :/ . MEn uppdateringar får ni så fort jag kommer åt wifi sen om de blir först i Orlando eller om jag kommer åt de i NY märker vi sen i Miami vet jag att jag har wifi i alla fall ;) <3



Pusss mina hjärtan, kan nog tänkas bli ett inlägg imorgon kväll också ;) <3



Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards