Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Erika Goldkuhl - 28 juli 2010 13:23

Tänkte bara säga det också att jag och älsklingen firade 13 månader i lördags! :) Inte för att det firades på något jätte speciellt sätt men trevligt ändå! :)


Hoppas på att middagen blir av snart som var min studentpresent vilket skulle bli runt vår 1 års dag men men får hoppas han har tid över för den snart nog!


Vet ju om att han har fullt upp med jobb hela tiden så får helt enkelt vänta och se när det blir av. :)


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 28 juli 2010 12:28

Igår så dammsög jag huset och handlade åt farmor! :) Var även och kollade på en lägenhet med mamma eftersom att Fredde inte kunde följa med då han jobbade och dessutom så påminde mamma mig bara en kvart innan visningen började! Både jag och Fredde hade totalt glömt bort den! Men vi kom iväg i alla fall men vi får se. Jag hade hittat 2 andra som jag trodde kunde vara intressanta för Fredde vilket det verkar som han tyckte också så dem ska han faktiskt följa med och titta på, haha! :)


Jag och mamma lagade köttfärsås och spagetti igår, mums! :) Speciellt när lillsyrran inte är hemma för då kan man ha i champinjoner! :) Vi slängde även i lite röd paprika! :) Supergott kan jag gott rekommendera att prova! :)


Så Fredde blev nöjd för han fick ju god mat haha ;) Sen så vek jag ihop all hans tvätt haha medans han blandade ihop en drink mums! :) Den smakar piggelin, lite farligt när det smakar så men gott! :)


Idag så lät det som att vi skulle åka hem till Fredde i alla fall och kanske garaget jag vet inte än :) Jag ska även rensa lite i potatislandet inte jätteskoj men behövs helt klart göras! :) Har knappt gjorts nu sen mamma och pappa kom hem, gräset skulle behövas klippas också men vi får se! ;P


Idag kommer pappa och eve hem igen i alla fall dem har varit med grannar på deras båt från igår till idag :)


Men ska börja fixa lite utomhus nu ;)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards