Alla inlägg den 14 juli 2010

:)

Av Erika Goldkuhl - 14 juli 2010 11:34

Hejsan!

I lördags var vi hos Freddes pappa med Adde och Johanna vilket var supertrevligt! :)Blev lite bad också eftersom det var så sjukt varmt ute! Nu har Matildha varit i England nästan 1 vecka redan! Hoppas på att hon har det superbra i alla fall! :)


I söndags så åkte vi och skulle fixa freddes bil eftersom den fått några 2or på besiktningen men slutade med att en metall grej gick sönder istället som han blev tvungen att beställa så ska dit och fixa det idag när han slutat jobba.


I måndags var jag med Felicia vilket var sjukt länge sen sist vi sågs! Vi hade en supertrevlig dag och blev mycket cyklande! Räknade ihop att jag cyklat 18km i slutet av dagen haha xD Plus att jag och Fredde sen drog ut och sprang på kvällen 3+3 km med en så kallad "paus" mellan då vi gjorde olika styrke övningar typ! Inte vad jag kallar paus men men! Det gick bra i alla fall även om han är näst intill Hitler när han tränar en! Men samtidigt så vet jag ju att det ger resultat för jag har fortfarande träningsvärk i hela kroppen! Så bara att låta honom fortsätta träna mig uppe i spåret ändå xD  Minst 2ggr i veckan har jag sagt så får försöka så gott det går! :)


Igår så kollade vi på en lägenhet så vi får se hur det blir med den :)Sen blev det lite mys på kvällen och kolla på film! :)


Idag så ska jag vattna blommorna här hemma och hos grannen men även städa lite xD Sen efter fredde slutat ikväll kommer han och hämtar mig eftersom han använder mammas bil just nu då hans är trasig pga en dum liten metallgrej! Så ska vi till garaget sen och laga de där ^^


Imorn eller på fredag kommer i alla fall resten av familjen hem igen! :) Så ska fixa lite mat och så till dem då! :) Ska nog också handla åt farmor imorn också då när jag har bilen igen ^^,


Men ska äta klart min frukost som jag glömt av! xD


When we collide, sparks fly
When you look in my eyes,
it takes my breath away <3


PussPuss! <3



Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards