Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Erika Goldkuhl - 17 juli 2010 00:40

Igår kvart över 6 kom mamma, pappa och syster hem och strax därefter Fredde så då stod maten färdig på bordet!:) Blev att spela lite kort och bara ta de lugnt och prata! :)  Min taco grattäng blev även uppskattad av HELA familjen haha ;)


Idag så drog pappa, jag, syster och Elin och badade, supertrevligt! :) Somnade när jag låg och solade och när jag vaknade till så hade solen flyttat sig så låg i skugga helt plötsligt! xD Vi var där ungefär 2 och en haltimme så och jag slocknade ganska fort efter jag badat och lagt mig där i solen istället. Men supertrevligt ska nog göras om imorgon också låter det som då även Freddebus ska med :) <3


Pappa och Fredde har även blivit nyklippta idag av Mamma så nu är dem så fiina och sommarfräscha så! :) <3


Låter som att det blir fler mumsiga sommardrinkar imorgon kväll iaf! :)


Nu sitter pappa och Fredde och spelar COD 4 så mamma och eve gick och la sig vilket även jag funderar på att göra, ligger i sängen i alla fall så behöver bara borsta tänderna och krypa under täcket ^^, 


Men skriver mer imorn! :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards