Alla inlägg den 18 september 2010

Av Erika Goldkuhl - 18 september 2010 18:50

Var på ikea idag med mamma, pappa och älsklingen och lite andra ställen runt marieberg! :D Så jag coh eve fick varsin ny data stol woho! :D Är som en fåtölj haha asskön! :D Köptes även grejer till badrummet så bara en ny toalett och beslysning som behövs nu! :D Superfina grejer! :D


Sen gjorde vi pizza när vi kom hem så blev en africana till mig och mamma och en bacon pizza till pappa och fredde! :D Supermumsigt! :) blev även lite kvar som jag får som matlåda på måndag hih (A) :D <3


Riktigt trevlig dag som ska avslutas med trevlig sällskap av anette och chrille som är här och potatis grattäng och grillat, mums mums! Även om jag inte är särskilt hungrig nu haha ;)


Men ska vara social nu! ;)


PussPuss! :D <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards