Alla inlägg den 28 september 2010

Av Erika Goldkuhl - 28 september 2010 23:52

Fick mejl från cultural care idag! :D Behövde kolla lite små grejer, skulle kolla så att det stod rätt födelseort för de ska stå som i passet annars kommer inte mitt visum gå igenom senare när det är aktuellt så jag fixade det snabbt och skickade sen in den! Hon skulle i alla fall ringa mina referenser den här veckan och så skickar hon sen min ansökan innan helgen!! :D Är så himla lycklig just nu! :D <3


Pappa och Fredde har jobbat på för fullt så dem är så duktiga så! :D


Har även fått tillbaka kontakten med min käre vän Linnéa som jag lärde känna för 2 år sen i Brighton! Saknar dig massor gumman <3 Så vi har nu bestämt att vi måste ses innan jag åker till usa! :D <3


Synd att inte Emil gick vidare men bara att hoppas att juryn gör rätt val på fredag ;)


Även min vän Alexandra är nu hemma från sjukhuset igen, hoppas du mår bra gumman <3


Hade skrivit ett längre inlägg förut men pappa behövde stänga av internet innan jag var klar så när dem väl satte igång det igen hade jag loggats ut och det hade inte sparats :/


Men nu ska jag vara social med min älskling <3


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards