Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Erika Goldkuhl - 22 mars 2011 18:12

Here we are now
Everything is about to change
We face tomorrow as we say goodbye to yesterday
A chapter ending but the stories only just begun
A page is turning for everyone

So I’m moving on
Letting go
Holding on to tomorrow
I’ve always got the memories while I’m finding out who I’m gonna be
We might be apart but I hope you always know
You’ll be with me wherever I go
Wherever I go

So excited I can barely even catch my breath
We have each other to lean on for the road ahead
This happy ending is the start of all our dreams
And I know your heart is with me

So I’m moving on
Letting go
Holding on to tomorrow
I’ve always got the memories while I’m finding out who I’m gonna be
We might be apart but I hope you always know
You’ll be with me wherever I go

Its time to show the world we’ve got something to say
A song to sing out loud we’ll never fade away
I know I’ll miss you but we’ll meet again someday
We’ll never fade away

So I’m moving on
http://www.elyricsworld.com/wherever_i_go_lyrics_hannah_montana_forever.html
Letting go
Holding on to tomorrow
I’ve always got the memories while I’m finding out who I’m gonna be
We might be apart but I hope you always know
You’ll be with me wherever I go

So I’m moving on
Letting go
Holding on to tomorrow
I’ve always got the memories while I’m finding out who I’m gonna be
We might be apart but I hope you always know
You’ll be with me wherever I go

Wherever, Wherever I go


Av Erika Goldkuhl - 22 mars 2011 17:37

Igår var de jobb som stod på schemat på kvällen var de tänkt att jag skulle träna men så blev de inte. Då det inte var Becky som höll i passet den här veckan så går på hennes pass på lördag 15:30 istället. :) Istället så cyklade jag till lägenheten och hjälpte älsklingen. Så nu är massa skräp borta och istället i soprummet.


Idag och imorgon är min "helg" så efterlängtat! Sov till 9 ungefär. Åt frukost med syster då hon också var ledig idag. Duschade, skjutsade henne till skolan först för att hämta de nyckelringar hon glömt i skolan som hon skulle sälja idag. Skjutsade henne til en kompis innan jag åkte till universitetet och hämtade ut min hemtenta. Var väl på tiden att göra de så att säga. Har även fått veta att omtentan jag skulle gjort i helgen som jag inte kunde anmäla mig till då mitt inlogg till studentforum helt plötsligt inte ville funka, den kommer jag istället få göra nästa omtenta tillfälle helt enkelt. Men känns inte sådär superbra att ha den hängades efter sig kan jag väl inte påstå..


Vid 1 plockade jag upp Chatrine och vi åkte till Marieberg och hade de trevligt. :) Åt glass mums!!;) Köpte present till Matildha som har lite firande på fredag. Köpte ett nytt nagellack (A)




  Har då köpt den gula "Mellow Yellow" :) den är superfin! Gillar alla dessa 4 men har redan en grön, flera rosa och ett blått så börjar med den gula iaf ;)





  Ska iväg strax och köra spinning med pappsen. Sen åka till älsklingen. :) <3



Imorgon är de indoor walking med pappa 17.30 :) Ska bli skoj att prova något nytt. :)



PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards