Alla inlägg den 13 december 2010

Av Erika Goldkuhl - 13 december 2010 22:53

Kollade precis på senaste avsnittet av "ung och bortskämd" men fattar helt ärligt inte varför Ellinor åkte ut idag, det borde ha varit Karolina eller Pauline som inte gör något knappt och hennes pappa är så konflikträdd att han inte vågar säga någonting till henne om vad hon behöver bättra sig på. Som sagt man blir lite sur på det där programmet men, måste säga att det blev mycket skratt idag när Daniel skulle mata krokodilerna t.ex haha. Ni som inte sett "ung och bortskämd" det är bara att gå in på svt.se och sen svt play alla program finns där riktigt kul avsnitt idag i alla fall även om en person som inte borde ha åkt ut gjorde det. Men men Tim-joel som faktiskt gör något är kvar i alla fall men säger som Karolina sa i slutet om det är Pauline som tar hem det här är det verkligen något fel och man skulle skämmas. :S  Men kan rekommendera det programmet i alla fall!


Men nu ska jag sova så man kan skriva lite mer på arbetet imorgon innan det ska lämnas in på onsdag. :) På torsdag blir det lite barnvakteri igen också till mina sötnosar! :) Får passa på att plugga extra mycket inför omtentan som är på lördag då också när barnen somnat får börja kolla noga redan imorgon! Vill inte kugga igen då vet jag inte vad jag tar mig till! :( Då är jag sämst så mycket kan jag ju säga... :/Och många kommer att bli arga på mig framförallt jag själv... :/


Natti, Natti! :)


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 13 december 2010 18:51

Ska väl hjälpa lillasyster att plugga lite och plugga lite själv också. Sen blir de väl att kolla senaste programmet av vampire diaries och bara ta det lugnt. Annars händer de väl ingenting mer idag, hoppas på att kanske träffa älsklingen imorgon i alla fall men vi får väl se hur det blir på onsdag är det hans födelsedag i alla fall så har sagt att jag t.o.m tänker kidnappa honom om det behövs efter han varit på julbord med jobbet för att få fira honom. ;)


Men ska hjälpa syster med hennes glosor nu. :)


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 13 december 2010 12:51

Skulle egentligen tagit mig till Elvira idag men mår inte så bra och har inte gjort det sen jag vaknade imorse :/ Magen strular och jag mår as illa bara hoppas att det är borta tills imorgon i alla fall. Så har passat på lite med att slå in alla paket nu kom även pappas julklapp idag som jag var snabb med att slå in i jul papper.


Ska väl sätta fötterna i lite fotbad senare också och bara hoppas på att man mår bra imorgon. Och hoppas innerligt på att jag faktiskt ska kunna må bra varje dag efter gastroskopin och inte behöva ha illamåendet som en del av vardagen, för jag orkar inte med det längre. Vill inte ha det så här längre.. :/ Men bara att hoppas dem hittar vad som är fel på mig så man kan lösa det också.


Får väl se vad som händer ikväll men ska väl försöka sova tidigt kanske så man får vila ut ordentligt men vi får se hur det går med det. Ska väl försöka äta lite lunch nu kanske innan man sätter fötterna i varmt vatten.


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 13 december 2010 12:26


So, they threw you off
But you got back up, and tried again
So, against the odds
You turned your face to the wind
I'm always keeping the faith
That's the only way we get through, day by day

(Chorus)
That's just the way it goes
We're the dreaming people
The way we put our hopes
Through the eye of the needle
Oh oh, oh oh
Through the eye of the needle
Oh oh, oh oh
We're the dreaming people
We're the dreaming people

So, I know, I don't know, know it all
I get lost sometimes, but that's alright
So, I know, I'm learning how to fall
That's the only way to see me fly
Keep on keeping the faith
That's the only way we get through, day by day

(Chorus)
That's just the way it goes
We're the dreaming people
The way we put our hopes
Through the eye of the needle
Oh oh, oh oh
Through the eye of the needle
Oh oh, oh oh
We're the dreaming people

The way we put our hopes
We're the dreaming people
That's just the way it goes
The way it goes, yeah
The way we put our hopes
We're the dreaming people

We're the dreaming people
That's just the way, just the way it goes
We're the dream, we're the dreaming people
The way we put our hopes
(Through the eye of the needle) Eye of the needle
Oh oh, oh oh
Through the eye of the needle
Oh oh, oh oh
We're the dreaming people
We're the dreaming people
Yeah yeah, yeah yeah
We're the dreaming people


Du gjorde den bättre Minnah men hoppas på att höra andra låtar från dig snart! :)

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards