Alla inlägg den 3 maj 2010

:D

Av Erika Goldkuhl - 3 maj 2010 18:16

Hallå!! :)


Igår så sprang jag 3 km med pappa gick bättre än sist men kunde ha gått ännu bättre om jag inte mått så illa, men så kan det vara. Senare så drog jag med mig älsklingen ut till Marieberg där jag köpte en handkräm och sminkborttagning inte de jag skulle ha köpt menmen det behövdes det också, älsklingen köpte ett spel " prince of persia" som jag älskar att se på när han spelar! Tror dock inte att jag skulle kunna spela det själv haha!


Senare drog vi iväg och köpte pizza för mamma och pappa ville ha det! :)


Idag så var det skola och sen drog jag och Anna upp på stan då jag köpte 2 rakhyvlar med 4 blad till, en till pappa och en till Fredde eftersom att dem bett mig och dem kosta 169kr så inte så farligt men får pengar sen :)  Köpte även mjukglass MUMS säger jag bara! :D Va även inne i lite andra affärer Anna köpte bla. en ring som var superfin på Hallbergs guld för 150kr :)


Har även bokat tid för soldusch nu! :D En gång före balen och en gång före studenten men vi får se om jag tar båda eller bara den ena :) Hoppas på båda men 300kr för varje är ganska mycket så får se helt enkelt :)


Nu ska jag börja laga mat i aklla fall eftersom mamma ligger hemma med migrän och pappa och eve kommer snart från hennes golfträning och även älsklingen kommer strax så bara att börja :)


PussPuss! <3

<3

Av Erika Goldkuhl - 3 maj 2010 18:15

I can see us in your eyes
No need to think it twice
Like it was always meant to be
You and me
And there are times when everything is a mess
But nothing is to confess
Like when two stars collide
<3



Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards