Alla inlägg den 16 maj 2010

:)

Av Erika Goldkuhl - 16 maj 2010 22:51

Idag så vaknade Fredde och jag sent, jag gick i alla fall upp vid halv 12 och stekte ägg och rostade mackor till mig och Fredde mums säger jag bara! :) Sen så ville Fredde ha datorn lite så fick slippa pluggandet en stund och kollade på A walk to remember som gick på tv4 film :) Älskar den filmen! :) Det jobbiga är bara att den är sorglig så man gråter till den ;o


Vid 3 åkte vi hem till Fredde för att jag skulle få håret fixat och få bort min fula utväxt men också för att vi ändå behövde hämta slipen i garaget då Freddes pappa behövde den imorn på jobbet men så kan det vara :) 


Vi kom hem till mig igen vid halv 8 då mamma och pappa kommit hem och även köpt med sig pizza (A) :)


Nu senare så har Fredde kollat på film och myst på min mage medans ja har pluggat haha ^^ lite jobbigt måste jag säga när någon ligger med huvudet på ens mage men men ;)  Får vara glad att han är så kramig och gosig just nu haha ^^


Nu står han däremot ute och pratar med Micke men det gav mig mer tid till att plugga så men han kommer nog in snart och jag måste få klart uppgiften ;o


Men ha det så bra! :D Imorn är det soldusch som gäller för mig och min käre vän Anna vid halv 10 Awesome! :D


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards