Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Erika Goldkuhl - 8 maj 2010 10:51

Blev inte riktigt som jag tänkte mig inatt, Fredde låtsades tydligen sova så efter mitt inlägg så smsade han och bad mig komma upp och kramas med honom, så blev inte så mycket plugg som de var tänkt men men då lyckades jag somna efter ett tag i alla fall.


Idag så ska jag och älsklingen till Stockholm när han slutat jobba för att köpa däck och fälgar riktigt fina är dem ;) Sen bär det kanske av till Lars ikväll trevligt, trevligt! :)


Nu ska jag plugga lite innan jag ska ta mig till Bettorp till 2 :) <3


PussPuss! <3

<3

Av Erika Goldkuhl - 8 maj 2010 00:54

Hej!

Har haft en super trevlig kväll då vi var ute och åt mat för att fira mammas födelsedag eftersom hon fyllde 42 igår så det var familjen + min söta älskling. Men nu kan jag inte sova, somnade i soffan förut i väntan på att Fredde skulle mysa med mig i soffan men han satt med datan självklart så jag somnade istället. Sen så väckte han mig när han ville gå upp och sova och nu är inte jag trött istället så när jag väl kom upp efter att äntligen ha orkat ta bort sminket och då jag var pigg igen så hade han redan somnat så gick ner igen och satte mig här i soffan där jag sitter nu och funderar på vad man ska göra.. kanske ska försöka mig på att plugga tills man blir trött och kan sova, ska nog ge det ett försökt faktiskt kan ju inte bli värre än att jag somnar i soffan igen eller blir trött och går upp och lägger mig.


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards