Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Erika Goldkuhl - 15 maj 2010 12:19

Nu är städningen klar så bara pluggande kvar men vet ni, vet ni?!?!?


DET ÄR SOLSKEN IDAG!!!! Så blir pluggande ute i solen med bikinin på OH YES!! :D


Hello Sunshine you are missed!!! :D Älska vädret!, 21 grader plus och SOL det är underbart! :D


Men nu måste jag plugga ;DHoppas ni läsare också har en underbar dag med vackert väder! Jag vet att mamma och pappa har regn i Falkenberg i alla fall haha ni borde ha stannat hemme istället ;) <3


Nej förlåt ska inte vara så elak jag lider med er ;o Men ni behöver inte tycka synd om mig i alla fall ja har äntligen chansen att få min fina bruna färg! :D Satsar på att vara fint solbränd till studenten woho! :D Och dit är det bara 2 veckor och 6 dagar! :D It's going to be awesome! :D  Så solen komsi komsi och stanna nu :D <3


 


PUSSPUSS på er!!! :D <3

Av Erika Goldkuhl - 15 maj 2010 10:53

Idag ska man vara duktig och städa huset nu när mamma, pappa och lillasyster har det bra i Falkenberg tänkte passa på nu när Fredde jobbar också så bara att sätta igång nu har jag slöat i sängen nog för idag! :)


Vet inte riktigt vad som händer annars idag men det märker vi :) Ska plugga lite i alla fall efter jag har städat :)


Men bara att sätta igång om jag ska hinna allt som ja tänkt hinna innan Freddebus slutar ;D <3 Det blev inte ett riktigt lika långt inlägg idag så hoppas att det är lite lättare att ta sig igenom ;)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards