Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Erika Goldkuhl - 10 maj 2010 23:46

Idag var det skola som gällde, kan inte fatta att allt ska vara inlämnat om en vecka och sen är det bara att fokusera på matte c istället, bara att hoppas på det bästa med det. Inte långt kvar alls till studenten, helt sjukt måste jag säga! ;o


Idag så var jag på en arbetsintervju för nåt företag som tog kontakt med mig om ett försäljningsjobb. Har i alla fall kommit fram till att jag inte vill ha det för det känns så fel att försöka sälja en produkt som man själv inte skulle vilja köpa och den är så otroligt dyr och om ni visste vad det var man skulle sälja, så skulle ni också förstå varför jag inte vill ha det.


Varken mamma, pappa eller Fredde tyckte jag skulle tacka ja och de tycker inte jag heller så, så får det bli.


Har varit i Myrö hela kvällen typ eller, ja satt i bilen och skrev på min novell till historian så fick as mycket gjort vilket var otroligt skönt! :)


Usch nu är jag trött och seg, Fredde sitter och leker med sin mätare till sin BMW haha han är så söt när han fixar något till bilen (a) ;) <3


Men ska nog skriva det sista på novellen och sen försöka sova :) <3


Puss på min fina älskling <3


PussPuss!<3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards