Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

(:

Av Erika Goldkuhl - 4 maj 2010 22:44

Idag var det Balmöte då vi fick ganska mycket sagt och bestämt åkte även först för att söka ett jobb och plockade upp Jenny utanför skolan så även hon kunde vara med på mötet! Sen efter det så plockade jag upp Bea för att sen åka hem till mig och plugga med Tobbe.


Lagade sen mat åt mig och Tobbe eftersom Bea redan ätit och sen åkte jag iväg och körde min lillasyster till hennes kompis i Adolfsberg. Sen åkte jag hem igen för att fortsätta plugga med Tobbe vi blev inte klara men kom en bit i alla fall och bestämde vad var och en skulle göra för att ha det klart på torsdag nu när vi förlorade vår lekiton förra torsdagen då vi hade en persom där som pratade hela lektionen istället.


När han och Bea åkt så fortsatte jag plugga lite och väntade på att Fredde skulle sluta för att följa med honom hem. Dem ringde även mig angående ett jobb, men kunde inte tacka ja eftersom att hon behövde mig nu varje dag från 8-20 varje dag och jag går fortfarande i skolan i en månad till men sa i alla fall att jag kunde hoppa in om det var så tisdagar och onsdagar eftersom att jag är ledig då ifall någon skulle vara sjuk eller så. Skulle verkligen behöva ett jobb så att jag och Fredde kan flytta till nån lägenhet enklare om man är 2 som har pengar och kan betala, han har i alla fall fått 25% jobb tid till nu så nu kommer han få jobba 75% istället för 50% vilket är asbra!


Bara att hoppas att det där inte var min enda chans till sommarjobb för då blir ja arg, arg, arg!! :(


Men nu ska jag fortsätta plugga inför mitt omprov i historia imorn! Wish me luck! :)


PussPuss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Goldkuhl - 20 februari 2015 00:19

Hello! Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men har inte känt varken behovet eller någon lust till att skriva av mig här i bloggen.    Har hänt ganska mycket sen mitt senaste inlägg måste jag säga. Var på tomorrowland i somras med min ...

Av Erika Goldkuhl - 24 april 2014 23:31


Har gått ca 1 månad igen, vet att jag är dålig på att uppdatera här. Men har kört lite oldstyle senaste veckorna och skrivit för hand i en "riktig" dagbok. Har egentligen inte hänt allt för mycket, bott i lägenheten 1 månad nu!!! Känns helt sjukt br...

Av Erika Goldkuhl - 23 mars 2014 11:12

Mina dagar har fyllts av jobb, packning och nu äntligen har jag börjat flytta!! Känns helt underbart! Men eftersom de mesta flyttades redan igår så känns mitt rum läskigt tomt och övergivet nu, men om en vecka BOR jag i min nya lya.. Finally!!! :D ...

Av Erika Goldkuhl - 18 mars 2014 19:41


Har haft något mycket problem med mina visdomständer den senaste tiden.. Och istället för att bli bättre, så blir det bara värre och värre. Börjar bli lite smått knäpp på de här nu!! Då jag nyss fick tvinga i mig 2 små danomino yougurtar.. då ändå ja...

Av Erika Goldkuhl - 23 februari 2014 12:35

Haha, måste bara berätta om min kaos fredag, börjar med att jag försover mig och blir väckt av min kollega 10 i 8 (jag börjar halv 8) så en något stressad Erika flyger upp och på med kläder för att sen springa ut till bilen och börja jobba, resten a...

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards