Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Erika Goldkuhl - 1 oktober 2010 13:34

Min ansökan blev skickad till Stockholm igår! :D Så idag hade jag fått mejl från dem i Stockholm om att ta bort 3 bilder i mitt fotoalbum och sen fylla i ett personlighets test! :) Så efter jag gjort de skulle jag kunna bli godkänd och hon skulle då skicka min ansökan till Boston! :D


Så nu när jag varit duktig och gjort allt det där är det bara att vänta! :D Så lär väl börja bli matchad nästa vecka! :D Läste resultatet på personlighetstesten och det stämde ganska bra haha! ;) Sjukt att sådant kan funka egentligen! Men ändå bra :)


Fick bra credit av vår seminarie ledare idag också på mitt och Elviras paper så det känns bra! :)


Ska iväg och träna med Bea om en stund! :) Blir troligen 2 jympa medel pass på raken haha men då kan ingen säga att vi inte tränat i alla fall! ;D


Blir kanske att åka till beas och älsklingen pappa ikväll för att fira Becca men vi får se älsklingen ska inte med i alla fall så han ska fixa här hemma. Men jag åker kanske dit med Bea ändå efter vi har tränat ska bara se att jag kunde låna mammas bli så vi kommer dit! :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards