Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Erika Goldkuhl - 19 oktober 2010 18:10

Blev ingen träning för mig idag, hamnade på plats 1 på reservlistan! Riktigt surt säger jag bara!! Men men fick då tid till att skriva på mitt arbete som ska lämnas in på fredag.. usch orkar inte :/


Bara att hoppas att man kan få hoppa in och vikariera ibland sen på dagiset jag är nu vi får se helt enkelt :)När vikariepoolen inte har några vikarier dvs. vilket händer ganska ofta.


Men ska plugga nu!


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 19 oktober 2010 16:42

Igår försvann min matchning efter att ha varit matchad med familjen i Colorado i en vecka, så nu är det väl bara att vänta antar jag på nästa matchning. Den familjen jag varit matchad med nu hörde aldrig av sig vilket var lite surt men var väl inte meningen att jag skulle dit kanske.


Bara att vänta nu helt enkelt! Bea blir bara glad om jag kommer iväg lite senare typ Februari haha för då hinner jag fira henne på hennes 20-års dag ;) Men skulle ha firat henne ändå fast lite i förskott om det behövs ;)


Blir ett core pass vid 18 förhoppningsvis är på plats 1 som reserv nu i alla fall så bara att hoppas!! :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards