Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Erika Goldkuhl - 4 oktober 2010 20:29

Kan säga att det tar så mycket mer på en än vad man tror att ta hand om 1-3 åringar! Men dem är ju sååå otroligt söta! :D


På min rast så la jag mig i en soffa och somna haha xD Så det tar ganska mycket på en kan man säga men så roligt! :D


Somnade även när jag kom hem om vi säger så haha och ska nog bara se lite på film nu och sen sova! ;o  Börjar ju halv 8 imorn så kanske är att föredra om man är pigg då ;) 


Kommer nog vara ganska slut när den här veckan är över men det är så värt det! ;D Lite jobbigt bara att man jobbar så tidiga tider för då kommer jag inte kunna träffa älsklingen så mycket. Som t.ex onsdag börjar jag kl: 6 haha ;)


Men kommer nog vara 3 roliga veckor nu och sen 2 roliga veckor v. 46,47 :D <3


Har börjat tänka mer och mer på det där med usa nu kommer bli så otroligt jobbigt att vara ifrån min fina fina pojkvän som jag älskar.. :( Men genom allt det jobbiga kommer väl förhoppningsvis något bra? 


Älskar dig Fredric Carlsson, du har verkligen fångat mitt hjärta, och hos dig kommer det att stanna så länge du tillåter <3


Ska se på film nu och sen sova! ;o


PussPuss! <3

<3

Av Erika Goldkuhl - 4 oktober 2010 20:24


You think I'm pretty
Without any makeup on
You think I'm funny
When I tell the punch line wrong
I know you get me
So I let my walls come down
Down

Before you met me I was alright but things
Were kinda heavy
You brought me to life
Now every February, you'll be my valentine
Valentine

Let's go all the way tonight
No regrets, just love
We can dance until we die
You and I, we'll be young forever

You make me
Feel like I'm living a
Teenage dream
The way you turn me on
I can't sleep
Let's run away and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

My heart stops
When you look at me
Just one touch
Now, baby I believe
This is real
So take a chance and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

We drove to Cali
And got drunk on the beach
Got a motel and
Built a fort out of sheets
I finally found you
My missing puzzle piece
I'm complete

Let's go all the way tonight
No regrets, just love
We can dance until we die
You and I, we'll be young forever

You make me
Feel like I'm living a
Teenage dream
The way you turn me on
I can't sleep
Let's run away and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

My heart stops
When you look at me
Just one touch
Now, baby I believe
This is real
So take a chance and
Don't ever look back,
Don't ever look back

I'mma get your heart racing
In my skin tight jeans
Be your teenage dream tonight
Let you put your hands on me
In my skin tight jeans
Be your teenage dream tonight (tonight)

You make me
Feel like I'm living a
Teenage dream
The way you turn me on
I can't sleep
Let's run away and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

My heart stops
When you look at me
Just one touch
Now, baby I believe
This is real
So take a chance and
Don't ever look back,
Don't ever look back.

I'mma get your heart racing
In my skin tight jeans
Be your teenage dream tonight
Let you put your hands on me
In my skin tight jeans
Be your teenage dream tonight (tonight)

Fredric Carlsson <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards